حضور بنس در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد
اخبار لوازم خانگی

حضور بنس در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی مشهد دقایقی پیش افتتاح شد و ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی مشهد دقایقی پیش افتتاح شد و بسیاری از برندهای مطرح لوازم خانگی از جمله بنس در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد حضور دارند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی مشهد از ساعت 16 امروز (27 دی ماه ) آغاز به کار کرد و تا 30 دی ماه 1401 میزبان علاقه مندان از سراسر کشور است.

بسیاری از برندهای فعال در حوزه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و حتی فرش ماشینی و موکت در محل نمایشگاه بین المللی مشهد قرار است، جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. بنس نیز این این قافله عقب نمانده و انتظار می رود محصولات جدید خود را در این رویداد در معرض دید بگذارد.

علاقه مندان برای مشاهده محصولات و لوازم خانگی بنس در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد می توانند به سالن فردوسی و غرفه 28 مراجعه کنند.

بنس در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران نیز شرکت کرد و غرفه این برند ایرانی با استقبال بالای عموم مواجه شد. برای مشاهده محصولات بنس در نمایشگاه مشهد می توانید از 27 تا 30 دی ماه 1401 (از ساعت 16 الی 21) به محل نمایشگاه بین المللی مشهد مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟