Bulky Wash در لباسشویی پاکشوما به چه معنا است؟
آموزش

Bulky Wash در لباسشویی پاکشوما به چه معنا است؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شستشوی صحیح و راحت لباس ها امروزه به لطف برنامه ها و تنظیمات مختلف لباسشویی ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شستشوی صحیح و راحت لباس ها امروزه به لطف برنامه ها و تنظیمات مختلف لباسشویی ممکن شده اما آشنایی با نحوه عملکرد این کلید ها و اصطلاحات به امری ضروری تبدیل شده است. Bulky Wash در لباسشویی پاکشوما یکی از برنامه های کاربردی به ویژه برای خانواده های پرجمعیت است.

بیشتر بدانید:

اصطلاحات ماشین لباسشویی و برنامه های شستشو + ویدیو

ماشین لباسشویی های قدیمی بیشتر در مدل های 7 و 6 کیلویی موجود بودند اما در حال حاضر اکثر تولید کنندگان به دنبال ارائه محصولاتی هستند تا دیگر نیاز نباشد برای شستشوی لباس های حجیم و یا حتی پرده و پتو به خشک شویی مراجعه کنید.

برنامه Bulky Wash چیست؟

برنامه Bulky Wash در لباسشویی پاکشوما و البته سایر مدل های موجود در بازار برای شستشوی تکه های بزرگ و لباس های حجیم کاربرد دارد. البته مدل های محدودی در بازار وجود دارد که از این برنامه پشتیبانی می کند اما پاکشوما به دلیل سابقه طولانی که در زمینه ماشین لباسشویی دارد، همواره تلاش کرده تا مدل ها متنوع و متناسب با نیاز جامعه روانه بازار کند.

شستشوی  لباس و پارچه های خیلی بزرگ با دست کار طاقت فرسایی است و از طرفی پرداخت هزینه های بالای خشک شویی برای تمامی افراد امکان پذیر نیست. به همین دلیل خرید لباسشویی با قابلیت Bulky Wash یا همان شستشوی لباس های حجیم و بزرگ می تواند صرفه اقتصادی داشته باشد. البته مدل های پاکشوما در اندازه با امکانات و برنامه های متعددی ارائه می شوند و دلایل زیادی وجود دارد که می تواند مشتری را برای خرید محصولات این شرکت مجاب کند.

سایر قابلیت های ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما یکی از تولیدکنندگان قدیمی در بازار لوازم خانگی است که کار خود را با تولید لباسشویی آغاز کرد و به لطف همکاری با شرکت های بزرگ مانند فیلیپس، ال جی و هایر، تولیدات آن از امکانات و ویژگی های زیادی برخوردار هستند. مهمترین وجه تمایز این شرکت با رقبا در بازار ایران، تجربه بالا در تولید لباسشویی و کسب عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی خاورمیانه است. ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر با توجه وفور کالای قاچاق و تقلبی، یک امتیاز مثبت برای این برند به شمار می رود.

امکانات لباسشویی پاکشوما تنها شامل برنامه Bulky Wash نمی شود و از دیگر برنامه های مدل های این برند ایرانی می توان به مصرف پایین و برچسب انرژی A++، قابلیت افزودن لباس، شستشوی خودکار دیگ، سیستم کنترل کف خودکار، آبکش الماسه به جهت افزایش قدرت شستشو و خشک کن، قابلیت تنظیم دمای آب، برنامه شستشوی سریع، شستشو با قابلیت اتوکشی آسان و ..اشاره کرد.

کلام آخر

معرفی برنامه Bulky Wash در لباسشویی پاکشوما در راستای آشنایی کاربران و مشتریان با اصطلاحات لباسشویی صورت گرفته است و در واقع شناخت بهتر از کلید های روی صفحه نمایش دستگاه به شما کمک می کند تا شستشوی صحیح تری را تجربه کنید و در نتیجه از آسیب رسیدن به لباس و خود لباسشویی جلوگیری می شود.

در صورتی که تجربه استفاده از محصولات پاکشوما را دارید، با اشتراک گذاشتن نظرات و انتقادات خود سایر مشتریان را راهنمایی کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟