اخبار لوازم خانگی

طرح تعویض 100 درصد 100 روز بلانتون آغاز شد/شرایط تعویض کالا + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برخی از شرکت ها برای بالا نگه داشتن ارزش نام تجاری کسب‌و‌کارشان در ذهن ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برخی از شرکت ها برای بالا نگه داشتن ارزش نام تجاری کسب‌و‌کارشان در ذهن مشتری همواره به دنبال ارائه بهتر خدمات پس از فروش هستند. شرکت لوازم خانگی بلانتون نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از راه اندازی طرح تعویض 100 درصد 100 روز بلانتون از ابتدای دی ماه امسال خبر داده است.

بلانتون یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که محصولات آن با گارانتی و خدمات پس از فروش همتا سرویس ارائه می شود.این برند علیرغم این که سابقه چندانی در بازار لوازم خانگی ایران ندارد، اما موفق شده تا با ارتقای خدمات پس از فروش، همچنین ارائه محصولات متنوع و البته طرح های اقساطی و تعویض کالا نظر مشتریان را به خود جلب کند.

شرایط تعویض کالا در طرح 100 روزه بلانتون

در بازاری که با وفور کالای قاچاق و لوازم خانگی تقلبی مواجه هستیم، ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر نعمت است. حال آن که شرکت هایی مانند بلانتون خدمات ویژه ای مانند تعویض کالا تا سه ماه بعد از خرید و نصب ارائه می کنند. اما شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که این طرح به کسانی تعلق می گیرد و یا شرایط تعویض کالا در طرح 100 روزه بلانتون چیست؟

طرح تعویض 100 درصد 100 روز بلانتون از اول دی ماه 1401 آغاز شده و تا 29 اسفند ماه ادامه دارد. یعنی مشتریان با خرید یخچال دوقلو مدل  BAM-RE,FR2021، ماشین لباسشویی مدل WM8405 و WM9403،  ماشین ظرفشویی BBT-DW1421، تلویزیون های هوشمند در مدل های BEW-TV4321  BEW-TV5021 و BEW-TV5521 در این بازه زمانی می توانند از این طرح بهره ببرند.

تنها کافی است بعد از خرید محصولات، با این شرکت تماس گرفته و برای نصب اقدام کنید. بعد از خرید و نصب طرح تعویض کالا بلانتون فعال می شود.

 

جالب است بدانید، درصورتی که مدل خریداری شده در این بازه زمانی دارای نقص فنی باشد، بعد از تشخیص مشکل فنی توسط کارشناسان، کالا بدون قید و شرط و نیاز به پیش پرداخت، تعویض شده و با یک مدل جدید جایگزین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح می توانید به سایت بلانتون به آدرس https://blanton.store/ مراجعه کنید.

ارائه طرح تعویض کالا در خدمات پس از فروش همتا سرویس حاکی از اطمینان و اعتماد بلانتون به محصولات خود است. در واقع چنین اقداماتی می تواند به مشتری بابت کیفیت محصولات و قطعات و البته دریافت گارانتی معتبر اطمینان خاطر دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟