اخبار لوازم خانگی

گزارش تصویری از غرفه بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی مشهد از روز سه شنبه کار خود ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی مشهد از روز سه شنبه کار خود را با هدف حمایت از کالای ایرانی و همچنین رشد صنعت و تکنولوژی های لوازم خانگی شروع کرد و تا روز جمعه 30 دی ماه 1401 ادامه یافت. بسیاری از شرکت های لوازم خانگی ایرانی نظیر بلانتون در این رویداد شرکت کردند و استقبال خوبی هم از نمایشگاه و محصولات این برند شد.

نمایشگاه لوازم خانگی یک فرصت و فضای مناسب برای تولید کنندگان ایرانی است که جدیدترین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید عموم و نیز فعالین این حوزه قرار دهند و با توجه به این که شهر مقدس مشهد یکی از مقصد های مهم برای گردشگران خارجی است، می توان انتظار بازدید کنندگان بیشتری را از کشورهای دیگر داشت.

بلانتون یکی از برندهای فعال در حوزه لوازم خانگی است که محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می دهد و در ادامه تصاویر غرفه بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد گردآوری شده است.

گزارش تصویری از غرفه بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد  

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟