اخبار لوازم خانگی

سه شرکت لوازم خانگی مجوز افزایش 10 درصدی قیمت را دریافت کردند

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: سه شرکت پاکشوما، گل آسای سرما (دی پوینت) و جی پلاس ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: سه شرکت پاکشوما، گل آسای سرما (دی پوینت) و جی پلاس از ابتدای دی ماه مجوز افزایش 10 درصدی قیمت محصولات خود را دریافت کرده و اعمال کرده اند.

«محمد حسین اسلامیان» با اعلام این خبر افزود:‌ این روزها بازار لوازم خانگی در رکود کامل است که دلیل اصلی آن ضعیف شدن قدرت خرید مردم است.

وی بیان داشت: امروز لوازم خانگی به اولویت سوم یا چهارم مردم تبدیل شده و افراد جز از سر ناچاری و آن هم اکثرا به صورت اقساطی، به خرید نمی پردازند.

به گزارش اقتصاد 100، این مقام صنفی گفت: قیمت تولید لوازم خانگی در دو ماه گذشته به دلیل نوسان زیاد نرخ ارز (از حدود 28 هزار تومان به بیش از 42 هزار تومان) و تاثیرگذاری بر قیمت مواد اولیه با افزایش همراه شده است، هرچند تا این لحظه هیچ مجوزی برای افزایش قیمت ها صادر نشده است.وی یادآور شد: قطعی برق و گاز صنایع در دو هفته اخیر نیز سبب شده تا عرضه کمتر محصولات را به بازار شاهد باشیم.اسلامیان ادامه داد: سه شرکت پاکشوما، گل آسای سرما (دی پوینت) و جی پلاس از ابتدای دی ماه مجوز افزایش 10 درصدی قیمت محصولات خود را دریافت کرده و اعمال کرده اند. این در حالی است که در لوازم صوتی و تصویری افزایش قیمت نداشته ایم.

نظر شما چیست؟