صادرات لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه لوازم خانگی قزوین از امروز برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از تاریخ ۳ لغایت ۷بهمن ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود تا گوشه‌ای از تنوع، تحولات و پیشرفت‌های صورت‌ گرفته در زمینه لوازم خانگی به نمایش گذاشته شود.

 احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین در تشریح این خبر اظهار کرد: فناوری‌های روز، تولید صنایع و محصولات جدید را به دنبال دارند و به تبع آن‌ها خدمات بهتر و گسترده‌تری نیز در اختیار مردم و در جوامع مختلف قرار می‌گیرد.

او افزود: کاهش مصرف انرژی و ارتقا کیفیت، مهم‌ترین شاخص در صنعت تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود و به همت صنعتگران، تولیدکنندگان، عرضه‌ کنندگان و بازرگانان ایرانی صنایع مربوط به لوازم خانگی کشور به حدی از توانایی و کیفیت رسیده است که نه تنها در عرصه داخلی بلکه در عرصه‌های بین‌المللی نیز قادر به رقابت با تولیدکنندگان خارجی است.

خورگامی گفت: برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی فرصت بسیار مناسبی است تا گوشه‌ای از تنوع، تحولات و پیشرفت‌های صورت‌ گرفته در زمینه لوازم خانگی به نمایش گذاشته شود و فضایی به منظور تبادل اطلاعات، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، حمایت از تولید داخلی، آشنایی با صنایع مرتبط، بازاریابی و تبلیغات و … فراهم شود.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از تاریخ ۳ لغایت ۷ بهمن ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبر آنلاین، او افزود: بیش از ۴۰مشارکت‌کننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز، خراسان رضوی، قم، اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی و زنجان تولیدات و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در مدت برگزاری از ساعت۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟