اخبار لوازم خانگی

خرید اقساطی لوازم خانگی بنس با شرایط آسان!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امکان خرید اقساطی لوازم خانگی بنس با شرایط آسان برای مشتریان ایرانی فراهم ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امکان خرید اقساطی لوازم خانگی بنس با شرایط آسان برای مشتریان ایرانی فراهم شده و بدون ضامن، با کمترین پیش پرداخت و تعداد اقساط بالا می توانند کالای مورد نظر خود را تهیه کنند.

شرکت لوازم خانگی بنس در راستای تسهیل خرید مشتریان ایرانی از آسان تر کردن شرایط فروش اقساطی خود خبر داد که براساس تغییرات جدید، متقاضیان می توانند در 4 موعد 6، 10، 12 و 18 ماه اقساط خود را تسویه کنند، در حالی که پیش از این،  پرداخت در سه موعد 6، 12 و 18 ماه امکان پذیر بود.

این تولید کننده لوازم خانگی ایرانی علاوه بر پرداخت بلند مدت اقساط، تغییراتی در شرایط پیش پرداخت طرح بتا ایجاد کرده است. واجدین شرایط این طرح می توانند در صورت انتخاب بازپرداخت 6 الی 10 ماهه، بدون هر گونه پیش پرداختی، کالای مورد نظر خود را تهیه کنند. از طرفی متقاضیان بازپرداخت 12 الی 18 ماهه تنها 10 درصد در ابتدا باید به صورت نقدی پرداخت کنند. پیش از این، در طرح بتا باید حداقل 20 درصد از مبلغ کل در ابتدا پرداخت می شد.

بیشتر بخوانید:

جشنواره فروش اقساطی لوازم خانگی بنس آغاز شد + شرایط

خرید نقدی و پرداخت هزینه محصول به صورت یک جا با توجه به قیمت های سرسام آور برای همه قشرهای جامعه ممکن نیست و به همین دلیل برخی از تولید کنندگان لوازم خانگی مانند بنس با ارائه طرح های ویژه و شرایط اقساطی به دنبال برطرف کردن نیاز و حل مشکل مشتریان هستند.

سه طرح کلی برای استفاده از شرایط اقساطی بنس در نظر گرفته شده که با عنوان های بتا، اعتباری و 100 میلیونی شناخته می شوند و به ترتیب ویژه مستمری بگیران تامین اجتماعی، تمامی اقشارهای جامعه و حقوق بگیران و مستمری بگیران بانک رفاه است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟