اخبار لوازم خانگی

شستشوی سریع و بهداشتی ظروف با فناوری‌ های نوآورانه ماشین ظرفشویی QuadWash ال‌جی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هیچ چیز سخت‌تر از این نیست که بعد از یک روز کاری طولانی و خسته‌کننده به خانه ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هیچ چیز سخت‌تر از این نیست که بعد از یک روز کاری طولانی و خسته‌کننده به خانه برگردید و مجبور به شست­شوی ظرف‌هایتان باشید. شستن ظرف‌ها بسته به موقعیت، گاهی حتی تا یک ساعت نیز زمان می‌برد. بهترین و موثرترین راه‌کار برای صرفه‌­جویی در زمان و مصرف آب، ماشین ظرفشویی است. با داشتن یک ماشین ظرفشویی وقت بیشتری برای خودتان و حضور در کنار اعضای خانواده خواهید داشت. دیگر زمانی که ماشین ظرفشویی یک وسیله لوکس محسوب می‌شد گذشته است. با گذر زمان این وسیله تبدیل به یک وسیله ضروری از لوازم آشپزخانه شده است. اما بهترین گزینه خرید با توجه به قابلیت­‌های نوآورانه و کاربردی کدام است؟

در ادامه پنج ویژگی که باعث می‌شود ماشین ظرفشویی ال‌جی از سایر گزینه ­ها برتر باشد بیان می­ کنیم.

1) True Steam™

LG TrueSteam از قدرت بخار برای نفوذ به بقایای مواد غذایی استفاده می کند و به از بین بردن لکه های آب موجود بر ظروف تا 60٪ کمک می کند و ظروف را برق می‌اندازد. به علاوه، ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی توسط بنیاد ملی بهداشت کره برای کاهش باکتری‌های روی ظروف تا ۹۹.۹۹۹ درصد و رسیدن به دمای شستشوی نهایی بیش از ۱۵۰ درجه فارنهایت در هنگام کار بر روی چرخه بخار تأیید شده‌اند. در ضمن دمای بالای بخار آب به شما اطمینان می‌دهد که ظروفتان به خوبی ضد عفونی شده‌اند. چیزی که از دوران پاندمیک به بعد بیش از پیش در همه خانواده‌ها اهمیت یافته است.

2) Quad Wash™

با بهرگیری از بازوهای آب‌افشان چند جهته و فشار بالای باریکه‌های آب، ظرف‌های شما از تمام زوایا تمیز می‌شوند. فن آوری Quad Wash™ حداکثر پوشش‌دهی را برای تمیز کردن ظروف در اولین شستشو ارائه می‌دهد. قابلیت‌های True Steam و Quad Wash در این ماشین ظرفشویی نیاز به آبکشی ظرف‌ها قبل از شستشو را برطرف می‌کنند و حتی ذرات غذای خشک شده باقی‌مانده بر روی ظرف‌ها نیز با بخار و فشار آب کاملاً تمیز می‌شوند.

3) Easy Rack Plus

با قابلیت Easy Rack Plus می‌توانید از گذاشتن آسان ظروف کثیف در ماشین ظرفشویی با حداکثر انعطاف لذت ببرید. سیستم تنظیم آسان طبقه‌ها(Easy Rack Plus) می‌تواند در حل کردن هر چالشی که در جا دادن ظروف با آن مواجه می‌شوید با یک جا به جایی ساده به شما کمک کند.  ظرفشویی ال‌جی با 14 نوع مختلف تعبیه­شده برای جای­گذاری ظروف برای ظروف گوناگون به شما امکان می‌دهد انواع مختلفی از ظروف با ابعاد متفاوت را در یک بار استفاده از ماشین تمیز کنید. وقتی که بهترین راه چیدن ظروف خود را در ماشین ظرفشویی ال‌جی پیدا کنید می‌بینید که این ماشین ظرفشویی نسبت به ماشین‌‌های ظرفشویی‌ قبلی شما تعداد بیشتری ظرف را در خود جای می‌دهد و بنابراین احتمالا نیازی نیست هر روز آن را روشن کنید. از این طریق با استفاده بهینه آب و انرژی نیز، در مصرف صرفه­جویی کرده‌اید. این ماشین ظرفشویی با دارا بودن استاندارد کیفیت Energy Star همچنین سبب صرفه جویی سالانه 5000 گالن آب نسبت به شستشوی ظروف با دست می‌شود.

4) Inverter Direct Drive™

در طراحی موتور اینورتر Direct Drive™ ال‌جی قابلیت کاهش صدا در نظر گرفته شده است. ال‌جی با کاهش تعداد قطعات متحرک به عملکردی قابل اطمینان برای یکی از کم صداترین ماشین‌های‌ ظرفشویی دست یافته است. با ماشین ظرفشویی ال‌جی از تمیزی قابل اطمینان، موثر و بی صدای ظرف‌هایتان لذت ببرید. برخی از مصرف‌کنندگان می‌گویند این ماشین ظرفشویی انقدر کم صداست که گاهی اصلاً متوجه روشن بودن آن نمی‌شوند.

5) LG ThinQ

با اپلیکیشن LG ThinQ می‌توانید با گوشی هوشمند خود چرخه‌های شستشوی جدید مانند برنامه شست­شوی قابلمه و تابه، ظروف نوشیدنی، ظروف شیشه‌ای و night mode را متناسب با نیاز خود دانلود و اجرا کنید. با استفاده از گوشی هوشمندتان و شخصی سازی چرخه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی خود می‌توانید گزینه‌های شستشوی مختلفی را انتخاب کنید. همچنین با فعال کردن یادآوری نظافت ماشین ظرفشویی می‌توانید دستگاه خود را همیشه مانند روز اول درخشان نگه دارید. بعد از هر 30 بار استفاده با روشن شدن چراغ مربوطه به شما یادآوری می‌شود که زمان نظافت دستگاه فرا رسیده است. قابلیت Smart Diagnosis™  یا همان عیب‌یابی هوشمند نیز به شما در رفع سریع و موثر مشکلات از طریق ارائه راه‌کار‌هایی آسان و قدم‌به‌قدم از طریق گوشی هوشمندتان کمک می‌کند.

در کنار تمام نکات ذکر شده در بالا، ماشین ظرفشویی ال‌جی در واقع ظاهر آشپزخانه‌ شما را نیز ارتقاء می‌دهد. این دستگاه با استفاده از فن‌آوری‌های نوآورانه عملکردی به زیبایی ظاهرش دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟