قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟ + جدول قیمت
اخبار لوازم خانگی

قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟ + جدول قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی یکی از وسایلی است که زندگی بدون آن بسیار سخت بوده و به همین ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی یکی از وسایلی است که زندگی بدون آن بسیار سخت بوده و به همین دلیل در اکثر خانه های امروزی جای دارد اما با توجه به مدل ها و برندهای متنوع موجود در بازار گاهی تصمیم گیری دشوار می شود. اسنوا یکی از برندهای شناخته شده در بازار لوازم خانگی تلقی می شود که تقاضا برای خرید محصولات آن بالا است و به همین دلیل در مطلب قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا چیست تلاش شده تا با بررسی برنامه شستشوی ماشین لباسشویی اسنوا و موارد زیر بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا را خریداری کنید.

  • امکانات ماشین لباسشویی اسنوا
  • مشخصات و قیمت ماشین لباسشویی اسنوا
  • کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا

امکانات ماشین لباسشویی اسنوا

قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟ + جدول قیمت

ممکن است به هنگام مراجعه به بازار لوازم خانگی و خرید یک مدل لباسشویی با فناوری و اسامی عجیب و غریب مواجه شده باشید که در چنین شرایطی انتخاب برای شما سخت می شود. سهم عمده ای از بازار لوازم خانگی در اختیار اسنوا است و جای تعجب ندارد که سوالات در مورد قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا زیاد باشد. بررسی امکانات مدل های ساخت این شرکت به مشتریان کمک می کند تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوند و بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا را تهیه کنند.

سامانه عیب یاب خودکار

قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟ + جدول قیمت

ماشین لباسشویی های اسنوا دارای سامانه عیب یاب خودکار هستند که به لطف آن بعد از بروز هر گونه مشکل هشداری که در نظر گرفته شده است به صدا در می آید و بعد از دریافت این پیغام راحت تر می توانید مشکل دستگاه خود را بیابید و در جهت رفع آن اقدام کنید.

این قابلیت کمک می کند تا  کارشناسان نقص فنی دستگاه را بدون نیاز به مراجعه حضوری متوجه شوند و درصورتی که قطعه خاصی مورد نیاز باشد آن را همراه داشته باشند که در نتیجه در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود.

سیستم اسپری آب و مواد شوینده

قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟ + جدول قیمت

سیستم اسپری آب و مواد شوینده با اسپری مستقیم آب و مواد شوینده روی البسه موجب افزایش کیفیت شست‌ و شو می‌شود که این فناوری در اکثر مدل های اسنوا دیده می شود.

سیستم ضد چروک، اتوکشی آسان

می توان گفت که سیستم ضد چروک یکی از برنامه شستشوی ماشین لباسشویی اسنوا است .چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی یکی از چالش های اکثر افراد به هنگام شستشو لباس به حساب می آید و قراردادن سیستم ضد چروک، اتوکشی آسان در ماشین لباسشویی اسنوا برای مقابله با این مشکل طراحی شده است.این برنامه کار شستشو را به شکل ملایم انجام می‌دهد و در نتیجه از چروک‌های زیاد لباس‌ها جلوگیری می کند.

قابلیت افزودن لباس

قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟ + جدول قیمت

قابلیت افزودن لباس یک راهکار هوشمندانه‌ است که اسنوا محصولات خود را به آن تجهیز کرده‌ است و در آن می‌توان به ماشین لباسشویی در حین کار، لباس اضافه کرد. در ماشین‌های لباسشویی اسنوا دارای این قابلیت، می‌توانید در هنگام روشن بودن ماشین لباسشویی و در حینی که دستگاه در حالت کارکردن است چند تکه لباس کوچک را که از قلم افتاده‌اند به چرخه‌ی شست‌وشو اضافه کنید.

درام الماسه

قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟ + جدول قیمت

دیگ لباسشویی با البسه ارتباط مستقیم دارد و در صورتی که از جنس مناسب نباشد می تواند به الیاف لباس آسیب بزند. به همین منظور  اسنوا از دیگ الماسه در ماشین لباسشویی های خود استفاده کرده است.در سیستم درام الماسه، منافذ دیگ به نوعی طراحی شده اند که در ضمن بیشتر شدن قدرت چنگ زنی ماشین لباسشویی به البسه، سطح تماس لباس ها با دیگ نیز کاهش یافته است. لباس ها در نسخه های دارای دیگ الماسه کمتر چروک می شوند.

 موتور دایرکت درایو (BLDC)

قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟ + جدول قیمت

یکی از قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا به موتور دایرکت درایو (BLDC) مربوط می شود.صدای کم، راندمان و طول عمر بالا از ویژگی های اصلی این مدل ها تلقی می شود.ماشین لباسشویی‌ های با قابلیت  BLDC با عنوان دایرکت درایو و یا بدون تمسه شناخته می شوند. در این موتورهای جدید خبری از تسمه نیست و در نتیجه با پدیده هایی مانند لرزش دستگاه و یا فرسایش تسمه مواجه نخواهید شد.از طرفی دیگر این مدل ها در مدت زمان کوتاه‌ تری تا حد قابل توجهی لباس ها را تمیز شستشو می دهند.

آبکشی شرعی

آبکشی شرعی و طهارت در میان مسلمانان از اهمیت بالایی برخوردار است و این قابلیت می تواند برای بسیاری از مشتریان ایرانی جالب توجه باشد. روش کار مدل های اسنوا دارای این قابلیت بدین گونه است که آب‌گیری دیگ شستشو و تخلیه به‌طور همزمان انجام می‌شود. به این ترتیب حکم آب جاری اعمال می‌شود.

دارای سیستم حباب ساز

قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟ + جدول قیمت

ترکیب آب و موادشوینده در مدل های اسنوا دارای سیستم حباب ساز به شکل بهتری انجام می شود که در نتیجه تمامی لکه ها را از بین می برد. با خرید مدل های دارای این ویژگی دیگر با  لک های جامانده روی لباس مواجه نخواهید شد.

سیستم بخارشوی

روش کار مدل های دارای بخارشوی بدین گونه است که آب و بخار به همراه هم لباس‌ها را خیس می‌کنند. دمای آب با وجود بخار بیشتر شده و در نتیجه افزایش دمای آب باعث حل شدن بهتر مواد شستشو می‌شود و امکان پخش شدن عمیق آن در لباس‌ها را ایجاد می کند.یکی دیگر از مزیت های مدل های مجهز به این ویژگی کمتر چروک شدن لباس است.

مشخصات و قیمت ماشین لباسشویی اسنوا

قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟ + جدول قیمت

با قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا آشنا شدید و حالا وقت آن رسیده تا با تعیین بودجه به سراغ خرید مدل مورد نظر بروید. بررسی مشخصات و قیمت ماشین لباسشویی اسنوا به مشتریان کمک می کند تا براساس بودجه و احتیاجات خود تصمیم گیری کنند.

در لیست برنامه شستشوی ماشین لباسشویی اسنوا موارد زیادی نظیر لباس بچه (Baby Care)، شستشوی اقتصادی، شستشوی ملحفه و … به چشم می خورد و با توجه به ظرفیت های متنوع مانند 7، 8، 9 کیلویی دست مشتری برای انتخاب باز است.

قیمت و مشخصات لباسشویی اسنوا

نام کالا

مشخصات کلی

قیمت

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71121  ظرفیت 7 کیلوگرم

 

  • سرعت چرخش موتور:1000 دور در دقیقه
  • نوع دیگ: دارم الماسه
  • تعداد برنامه های شستشو: 15 عدد
  • سایر امکانات:سیستم ضد چروک، اتوکشی آسان، شستشوی قوی، سیستم تمیز کننده خودکار و سامانه عیب یاب خودکار

ناموجود

ماشین لباسشویی سری Harmony Slim مدل SWM-71156

7 کیلویی

  • سرعت چرخش موتور:1000 دور در دقیقه
  • نوع دیگ: دارم الماسه
  • سایر امکانات:صرفه‌جویی (ECO)، آبکشی + چرخش و شست‌وشوی سریع

12.100.000 تومان

ماشین لباسشویی سری Harmony مدل SWM-82236

8 کیلویی

  • تعداد برنامه: 15 عدد
  • قفل کودک
  • صفحه نمایش ال‌ای‌دی
  • فناوری شستشو با بخار Magic Steam

   12.700.000 تومان

ماشین لباسشویی سری Octa مدل SWM-84556

8 کیلویی

  • سرعت چرخش موتور:1400 دور در دقیقه
  • شست‌وشو همراه با بخار Magic Steam
  • شست‌وشو با تاخیر Delay Start
  • تعداد برنامه: 14 عدد

16.940.000 تومان

ماشین لباسشویی سری Wash in Wash مدل SWM-94627

9 کیلویی

  • سرعت چرخش موتور:1400 دور در دقیقه
  • آبکشی شرعی Islamic Rinse
  • صفحه نمایش لمسی LED
  • قابلیت اضافه کردن لباس جدید

18.700.000 تومان

ماشین لباسشویی سری Octa Plus مدل SWM-94547

9 کیلویی

  • سرعت چرخش موتور:1400 دور در دقیقه
  • نوع دیگ: دارم الماسه
  • قابلیت Magic Steam
  • رتبه‌ی انرژی A+++(-۶۰)
  • موتور Q-BLDC Drive

 18.040.000 تومان

کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا

شرکت اسنوا در حال حاضر از عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی برخوردار است و بیشترین سهم بازار به این برند تعلق دارد. بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا به فاکتورهای زیادی وابسته است اما اگر تکه های پازل اعتبار برند، قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا، خدمات پس از فروش و گارانتی و تجربه کاربران را در کنار یکدیگر  قرار دهید می توان به یک تصویر مشخص رسید.

سخن پایانی

انتخاب یک مدل مناسب و با کیفیت یکی از چالش های اصلی به هنگام خرید است و هدف از تولید مطالبی مانند ویژگی های ماشین لباسشویی اسنوا کمک به مشترسان در هنگام خرید است اما به یاد داشته باشید که پیش از خرید حتما نیازهای خود را در نظر داشته باشید و براساس آن ها انتخاب کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟