فناوری

ارائه گزینه های متنوع و پریمیوم برای سرگرمی با webOS Hub ال‌جی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اپلیکیشن‌هایApple TV ، Apple Music، AirPlay و HomeKit در بیش از 100 منطقه و کشور مختلف از طریق webOS Hub ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اپلیکیشن‌هایApple TV ، Apple Music، AirPlay و HomeKit در بیش از 100 منطقه و کشور مختلف از طریق webOS Hub ال‌جی در دسترس قرار خواهد گرفت.

ال‌جی الکترونیکس (LG) به تازگی اعلام کرد اپلیکیشن Apple TV، Apple Music، AirPlay و HomeKit از طریق Hub webOS این شرکت در بیش از 100 کشور و منطقه از جهان قابل دسترسی است. با این حرکت، تلویزیون‌های سازگار با Hub webOS ، با برخورداری از گزینه‌های مختلف انتخاب محتوا و ویژگی‌های نوآورانه، تجربه هوشمند راحت‌تر و متنوع‌تری فراهم کرده و لذت استفاده و دسترسی آسان را برای مخاطبین بیشتری از سراسر جهان به ارمغان می‌آورند.

با افزوده شدن Apple TV app، Apple Music، AirPlay و HomeKit به اکوسیستم webOS Hub، ال‌جی به صورت مستمر پلتفرم تلویزیون هوشمند مجهز به webOS خود را بهبود و گسترش داده و دسترسی‌پذیری آن را نیز ارتقاء می‌دهد تا مصرف‌کنندگان بیشتری بتوانند از راحت‌ترین تجربه کاربری ممکن برخوردار شوند.

با ارائه طیف وسیع‌تری از گزینه‌های شخصی‌سازی برای تولیدکنندگان تلویزیون هوشمند و فراهم کردن دسترسی آسان‌تر و تنوع بیشتر در انتخاب محتوا برای مشتریان، تعداد برندهای موجود بر روی Hub webOS نسبت به اوایل سال 2021 ده برابر شده است و ال‌جی در حال حاضر در مجموع با 200 برند معتبر شامل Seiki، Eko، Stream System، Konka، Aiwaو Hyundai همکاری می‌کند. با این تلاش‌ها، ال‌جی اکنون در جایگاه اصلی خود برای عمل به وعده‌های این شرکت مبنی بر پیشگامی در ارائه تجربه‌های جذاب برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان قرار گرفته است.

Apple TV+ خانه Apple Originals است و از طریق صفحه اصلی اختصاص یافته به اپلیکیشن Apple TV در webOS Hub در دسترس است. به علاوه کاربران می‌توانند در Apple TV، مشترک خدمات تماشای شخص ثالث شده(third-party streaming) و همچنین می‌توانند با جستجو در بین بیش از 100.000 فیلم و برنامه­های سرگرم کننده محتوای مورد علاقه خود را خریداری و یا اجاره کنند.

مشترکین Apple Music می­ توانند بدون مزاحمت تبلیغات از مجموعه گسترده‌ای شامل بیش از 100 میلیون قطعه موسیقی، 30.000 لیست پخش موسیقی تنظیم شده به صورت تخصصی، تعداد بی شماری موزیک ویدیو با کیفیت 4K و Apple Music Radio که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است و تمامی شاهکارهای موسیقی و آثار کلاسیک از ژانرهای مختلف ، لذت ببرند. استفاده از Apple Music از طریق webOS Hub برای میهمانی‌های خانگی عالی است زیرا شما از این طریق به میلیون‎‌ها آهنگ دسترسی دارید و متن شعر نیز همگام با پخش موسیقی نمایش داده شده و لذت آن را دو چندان می‌کند. نیازی به گفتن نیست که مشترکین در هر لحظه می‌توانند از طریق webOS Hub به فهرست موسیقی‌های شخصی خود دسترسی داشته باشند.

webOS Hub با AirPlay نیز سازگار است و کاربران می‌توانند فیلم‌ها، موسیقی‌ها، بازی‌ها و عکس‌های داخل گوشی‌های آیفون، آیپاد و یا مک‌بوک خود را مستقیماً توسط تلویزیون هوشمندشان پخش کنند. علاوه بر این، تلویزیون‌های مجهز به webOS Hub قابلیت پشتیبانی از Apple Home را نیز دارند و این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تلویزیون خود را بوسیله اپلیکیشن Apple Home و Siri با استفاده از فن‌آوری HomeKit کنترل کند.

در حال حاضرApple TV و Apple Music در بیش از 100 کشور در دسترس هستند که در آن‌ها دارندگان تلویزیون‌های مجهز به webOS از 200 برند همکار از مزایای فهرست رو به رشد محتواها و قابلیت‌های متنوع برای ارتقا سطح زندگی بهره‌مند می‌شوند. جدیدترین تلویزیون‌های OLED و UHD مجهز به webOS Hub* از AirPlay و HomeKit پشتیبانی کرده و به مخاطبین بیشتری اجازه می‌دهند که از قابلیت‌های بهبود یافته و دسترسی آسان در این تلویزیون‌ها استفاده کنند.

*  AirPlay و HomeKit فقط در تلویزیون‌های OLED و UHD از طریق webOS Hub 2.0 در دسترس هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟