سمینار شبکه توزیع تولیپس با هدف معرفی محصولات جدید برگزار شد
اخبار لوازم خانگی

سمینار شبکه توزیع تولیپس با هدف معرفی محصولات جدید برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سمینار شبکه توزیع تولیپس با هدف معرفی برنامه های آینده و همچنین موقعیت ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سمینار شبکه توزیع تولیپس با هدف معرفی برنامه های آینده و همچنین موقعیت فعلی شرکت ناسیونال ایران و برند تولیپس در اصفهان برگزار شد که در جریان این مراسم از آغاز همکاری این گروه لوازم خانگی با برند سوزوکی نیز خبر دادند.

سمینار شبکه توزیع تولیپس با حضور با حضور بیش از 400 نماینده فروش فعال در استان اصفهان برگزار شد که خانم هاشمی؛ مدیر بازاریابی این مجموعه به معرفی اهداف و برنامه های آینده گروه ناسیونال ایران و همچنین بررسی موقعیت برند تولیپس در بازار لوازم خانگی ایران پرداخت.

معرفی محصولات و دستاوردهای جدید تولیپس از دیگر رویدادهای این مراسم بود که توسط آقای اسدی انجام شد.  تولیپس یکی از برندهای گروه قدیمی و با سابقه صنایع ناسیونال ایران است که محصولات متنوعی نظیر آبمیوه گیری، بخاری برقی، چای ساز، مولتی کوکر و … روانه بازار می کند.

آقای نظری؛ مدیر برند سوزوکی در سمینار اصفهان تولیپس از همکاری برند سوزوکی با صنایع ناسیونال ایران خبر داد که می توان انتظار عرضه بیشتر کالا، انتقال تکنولوژی و حتی ایجاد یک بازار برای صادرات را داشت.

تولیپس در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران به  همکاری خود با سوزوکی اشاره کرده بود و در خصوص جزئیات این همکاری می توان از رونمایی 15 محصول تحت عنوان این برند در بخش لوازم آشپزخانه نام برد. از طرفی به گفته ی مدیر روابط عمومی تولیپس، این همکاری با هدف صادرات محصول به بازار کشورهای منطقه نیز شکل گرفته است.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما چیست؟