اخبار لوازم خانگی

دیجى اسپيكر روکسن لومكس در آستانه ورود به بازار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید کننده لوازم خانگی و صوتی و تصویری لومکس از عرضه دیجى اسپيكر روکسن به ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید کننده لوازم خانگی و صوتی و تصویری لومکس از عرضه دیجى اسپيكر روکسن به بازار در دو تيپ جفتى و شارژى خبر داد.

بیشتر بدانید:

تمرکز لومکس بر افزایش کیفیت خدمات پس از فروش/ معرفی اسپیکرهای تازه وارد لومکس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران +ویدیو

دیجى اسپيكر روکسن از جدیدترین محصولات این شرکت تلقی می شود که پیش از این، در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی رونمایی و با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

همان طور که گفته شد، این محصول تازه وارد لومکس در دو تیپ جفتى و شارژى به فروش می رسد که به ترتیب با پسوند AP ( اكتيو و پسيو) و S ( سينگل ) شناخته می شوند.

روکسن با ووفرهای 12 اینچی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و در نسخه جفتی شاهد رقص نور سقفى خواهید بود. البته روکسن تنها مدل جدید این شرکت نبوده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری محصولات بیشتری را در سبد کالای خود قرار دهد.

براساس اطلاعات منتشر شده، بعد از عرضه روکسن در بازار نوبت به توزیع نسخه پرطرفدار باس 15 اينچ می رسد و از طرفی قرار است تا در آخرين ماه سال 1401، دو مدل بيت مكس و كاوالى در اختیار مشتریان قرار بگیرند. البته ماجرا به این جا ختم نمی شود و در روزهای پایانی سال شاهد محصول جدیدی از لومکس به غیر از اسپیکر خواهیم بود.

لومکس یک برند ایرانی است که توسط شركت بانيان سامان تجارت به بازار معرفی شده و محصولات خود را با گارانتی 24 ماهه بانيان سرويس ارائه می کند.

لومکس در سال جاری با عرضه مدل های متنوع و توسعه سبد محصولات خود، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داد. از طرفی شركت بانيان سامان تجارت به تازگی به بازار لوازم خانگی ورود کرده و مطمئنا در سال آینده برنامه های زیادی برای تولید محصولات جدید به غیر از اسپیکر و حتی معرفی یک برند جدید دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟