سایر خبرها

خرید لوازم خانگی بدون واسطه و با قیمت مناسب از افشین کالا

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زندگی بدون لوازم خانه مثل یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز و غیره بدون ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زندگی بدون لوازم خانه مثل یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز و غیره بدون معنی است. قطعا همه ما برای تشکیل یک زندگی آرامش‌بخش، به دنبال خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب هستیم که شاید ر نگاه اول کاری دشوار و سخت باشد، اما قطعا اینگونه نخواهد بود.

ما در این محتوا قصد داریم یکی از فروشگاه‌های معتبر جهت خرید لوازم خانگی را به‌ شما معرفی کنیم تا لوازم مورد نیازتان را با قیمت مناسب و بدون اتلاف وقت و دردسر بخرید.

آیا خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب امکان پذیر است؟

قبل از هر چیزی برای پاسخ به سوال (آیا خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب امکان پذیر است؟) باید بگوییم که، بله خرید لوازم برقی خانه با قیمت مناسب امکان پذیر بوده و آسان‌تر از هر چیزی که فکرش را بکنید است. همانطور که می‌دانید، اگر بخواهیم لوازم برقی منزل را برای تشکیل زندگی خریداری کنیم، باید آن‌ها را با قیمت مناسب خریداری کنیم تا هزینه‌های آن زیاد نشود. در گذشته نه‌چندان دور، مشتریان برای خرید باید به مراکز فروش مراجعه می‌کردند که این امر موجب اتلاف وقت، خستگی و غیره می‌شد و احتمال این وجود داشت که محصول مورد نظرتان را با قیمت مناسب نخریده باشید.

اما در حال حاضر فضای مناسبی در بستر اینترنت فراهم شده است تا مشتریان با یک جست‌وجو ساده، مناسب‌ترین قیمت لوازم خانگی را پیدا کنند و محصول موردنظرشان را خریداری کنند. امروز قصد داریم یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که قیمت مناسبی را برای محصولانش در نظر گرفته است را به مشتریان گرامی معرفی کنیم.

چگونه افشین کالا قیمت مناسب لوازم خانگی را ارائه می‌دهد؟

قطعا اگر به فروشگاه اینترنتی افشین کالا مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که تمامی محصولات، مخصوصا یخچال فریزر، لباسشویی، اسپیکر وغیره با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. این فروشگاه از ابتدای فعالیتش، قصد در کاهش قیمت‌ها داشته که تا به اینجا توانسته موفق باشد. افشین کالا با حذف واسطه، خرید مستقیم از کارخانه و دریافت سود ناچیز محصولاتش را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد. هدف اصلی این فروشگاه شکست قیمت‌ها و افزایش قدرت خرید مشتریان است.

به طور مثال اگر به این فروشگاه با آدرس Afshinkala.ir مراجعه کنید، شاهد قیمت مناسب یخچال الکترواستیل خواهید بود. افشین کالا تمامی محصولات برند الکترواستیل را از کارخانه خریداری کرده و قیمت مناسب را در سطح ایران ارائه می‌دهد. علاوه بر الکترواستیل، این فروشگاه محصولاتی نظیر یخچال هیمالیا را با قیمت بسیار مناسب در سطح ایران ارائه می‌کند.

محصولات افشین کالا بدون مشکل به دست مشتریان می‌رسد؟

فروشگاه اینترنتی افشین کالا تمامی سفارشات مشتریانش را مستقیما ار انبار نمایندگی با پلمپ کارخانه ارسال خواهد کرد. این فروشگاه محصولات را به صورت سلامت از نمایندگان دریافت کرده و سپس برای مشتریانش ارسال می‌کند که این موضوع باعث شده تا محصولات به صورت کاملا سالم به دست مشتریان برسد. (لازم به ذکر است که در صورت بروز هرگونه مشکل، خدمات پس از فروش، مشکل محصول را رفع خواهد کرد.)

در افشین کالا چه محصولاتی به فروش می‌رسد؟

فروشگاه اینترنتی افشین کالا تمامی محصولات حوزه لوازم خانگی را برای فروش به مشتریان گرامی ارائه کرده است که می‌توانند با بررسی کامل محصولات، بهترین انتخاب را داشته باشند. در افشین کالا محصولاتی اعم از یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، باند و اسپیکر، اجاق گاز و غیره به فروش می‌رسد.

علاوه بر آن در این فروشگاه لوازم برقی آشپزخانه مثل آبمیوه گیری، چرخ گوشت، چای ساز، اسپرسوساز، مخلوط کن، همزن، سرخ کن بدون روغن و غیره به فروش می‌رسد که خوشبختانه این محصولات نیز قیمت مناسبی را برخوردار هستند.

افشین کالا کدام برندها را جهت فروش موجود دارد؟

افشین کالا تقریبا تمامی برندهای روز بازار لوازم خانگی را جهت فروش به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد. به طور مثال در بخش یخچال فریزر این فروشگاه محصولات برند الکترواستیل، کلور، ایکس ویژن، تی سی ال، امرسان، پلادیوم، پارس، دیپوینت، هیمالیا نیکسان، بنس و غیره را موجود دارد.

همچنین در بخش صوتی تصویری انواع اسپیکر مکسیدر، اسپیکر جی بی ال، اسپیکر کینگ استار، تلویزیون و اسپیکر آیوا، اسپیکر آرگون، اسپیکر سیلیکون پاور، اسپیکر آرگون، تلویزیون ایکس ویژن، تلویزیون تی سی ال و غیره را موجود دارد. علاوه بر آن در بخش لوازم آشپزخانه انواع محصولات ناسا الکتریک، بیشل، بلانتون، پارس خزر، ام جی اس و غیره را موجود دارد.

آیا افشین کالا معتبر است؟

قطعا برای خریدهای اینترنتی مهم‌ترین مسئله اعتبار فروشگاه خواهد بود. فروشگاه اینترنتی افشین کالا در همین راستا از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوزهای لازم را کسب نموده است تا مشتریان با آسودگی خاطر خریدشان را انجام دهند. این فروشگاه با 2 سال فعالیت و داشتن صدها مشتری توانسته رضایت حداکثری را کسب کند و در این مدت بدون حتی 1 شکایت به فعالیتش در حوزه اینترنت ادامه دهد.

علاوه بر این، افشین کالا به مشتریانش به صورت 24 ساعته پشتیبانی رایگان ارائه خواهد داد تا در صورت هرگونه سوال جهت خرید یا پیگیری سفارشات، با کارشناسان این فروشگاه ارتباط برقرار کنند. راه‌های ارتباطی با افشین کالا عبارت‌اند از:

سخن آخر

در این محتوا با یکی از فروشگاه‌های معتبر جهت خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب آشنا شدیم. همانطور که مشاهده کردید فروشگاه اینترنتی افشین کالا در حوزه لوازم خانگی، صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه و غیره فعالیت داشته که قیمت مناسبی را به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. این فروشگاه دارای مجوز معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و مشتریان می‌توانند با خیال راحت خریدشان را ثبت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • سینا شعبانی | 01 اسفند 1401 در 11:12 ق.ظ

    من از این فروشگاه خرید کردم، خدایی خیلی خوب بود و زود به دستم رسید دمشون گرم

  • الیا | 01 اسفند 1401 در 11:15 ق.ظ

    من مکسیدر خریدم از افشین کالا ‘. راضی بودم زود رسید بدستم

  • رضا محمودی | 01 اسفند 1401 در 11:17 ق.ظ

    من جی بی ال خریدم خیلی خوب بود مرسی

  • حمید علیزاده | 01 اسفند 1401 در 1:46 ب.ظ

    من فکر میکنم مکسیدر کیفیتش خیلی بالاتر از بقیه هست. البته اسپیکر جی بی ال شارژی هم خیلی خوبه

  • سینا سینایی | 01 اسفند 1401 در 1:46 ب.ظ

    من اسپیکر کینگ استار خیردم بد نیست

  • محمود قزلباش | 01 اسفند 1401 در 1:48 ب.ظ

    من زنگ زدم فروشگاهشون خیلی خوب راهنماییم کردن دمشون گرم

  • فرح هژبری | 01 اسفند 1401 در 1:50 ب.ظ

    اسپیکر انرجایزر خیلی گرونه واقعا مکسیدر میشه با همین قیمت جفت بخری و صداشم بهتره

  • حسن حمیدی | 09 اسفند 1401 در 9:45 ق.ظ

    فروشگاه خوبیه

  • زهره موسی زاده | 09 اسفند 1401 در 9:46 ق.ظ

    قیمتاش بد نیست

  • فردین جغتایی | 09 اسفند 1401 در 9:47 ق.ظ

    من از افشین کالا یخچال خریدم راضیم مرسی

  • مهدی موسوی | 09 اسفند 1401 در 9:48 ق.ظ

    من ازشون لباسشویی خریدم یک روز تاخیر داشت ولی خدایی ارزشش رو داشت. هم زود رسید دستم هم اینکه سالم بود محصول