اخبار لوازم خانگی

هرگونه افزایش قیمت لوازم خانگی بدون فرآیند قانونی مورد قبول نیست

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سازمان حمایت اعلام کرد: هرگونه اعمال قیمت لوازم خانگی بدون طی فرآیند قانونی مورد ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سازمان حمایت اعلام کرد: هرگونه اعمال قیمت لوازم خانگی بدون طی فرآیند قانونی مورد پذیرش نبوده و در صورت شکایت از واحد تولیدی در این خصوص فرایند رسیدگی اعمال می شود.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: پیرو گزارشهای واصله مبنی بر افزایش قیمت برخی از اقلام لوازم خانگی از سوی تعدادی از واحدهای تولیدی ، موضوع در دستور کار سازمان حمایت قرار گرفت .

متعاقب بررسی های میدانی به عمل آمده اقدامات ارشادی از طرق مختلف شامل برگزاری جلسات و انجام مکاتبات لازم مبنی بر عدم وجاهت هرگونه افزایش قیمت بدون طی فرآیندهای قانونی انجام گرفت.

ضمناً در راستای ساماندهی بازار اقلام خانگی، دستورالعمل ساماندهی بازار محصولات مذکور به سازمانهای صمت استانها ابلاغ و بر رصد و پایش مداوم و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی ، توزیعی ، نمایندگیهای فروش و واحدهای صنفی این قبیل محصولات از حیث احتکار ، عدم عرضه و افزایش قیمت تاکید شد. لذا در صورت مشاهده هرگونه تخلف با موارد وفق قانون برخورد می شود.

از هموطنان درخواست می شود ، هرگونه تخلف گرانفروشی را از طریق سامانه و تلفن 124 به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و یا سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد./تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟