7 دلیل خرید اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N
اخبار لوازم خانگی

7 دلیل خرید اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N + قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اسنوا نیاز به معرفی ندارد و اکثر مشتریان ایرانی با این برند آشنایی ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اسنوا نیاز به معرفی ندارد و اکثر مشتریان ایرانی با این برند آشنایی دارند. در این بخش تلاش شده تا ضمن بررسی دفترچه راهنمای اجاق گاز اسنوا مدل والنتینو به امکانات این مدل بپردازیم.اجاق گاز والنتینو اسنوا از مدل های پرطرفدار این شرکت شمرده می شود که با تجهیز به فناوری های پیشرفته مانند تکنولوژی چربی‌ گریز نانوکلین توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. در ابتدا مشخصات فنی اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N مورد بررسی قرار می گیرد و سپس به شما خواهیم گفت که چرا باید اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا را خریداری کنید؟

بیشتر بخوانید:

آیا کیفیت تلویزیون اسنوا خوب است؟ + ویدیو

مشخصات فنی اجاق گاز اسنوا مدل والنتینو SGC5-6121N

 اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N

اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N از نوع 5 شعله بوده که دارای فر است و امکان پخت انواع کیک، پیتزا و … برای کاربران فراهم شده است و در واقع یک دستیار تمام عیار در آشپرخانه محسوب می شود. در دفترچه راهنمای اجاق گاز اسنوا مدل والنتینو آمده که این مدل ایرانی از جنس بدنه استیل و دو عدد موتور جوجه گردان برخوردار است و به لطف فن انتقال حرارت دیگر نگرانی بابت سوختن غذا وجود ندارد.

مشخصات اجاق گاز اسنوا مدل والنتینو ساباف SGC5-6121N

 تعداد شعله اجاق گاز 5 عدد
 گنجایش محفظه فر90 لیتر
جنس بدنه

استیل

 تعداد موتور جوجه گردان

دو عدد

 فن انتقال حرارت

 دارد

ترموکوبل صفر ثانیه

 دارد

سامانه طبقاتی

دارد

 لعاب داخل فر

 ETC

نوع دماسنج
 عقربه ای
سیخ جوجه گردان

دارد

کلید ایمنی درب فر

دارد

ولوم مقاوم در برابر حرارت

دارد

نوع شبکه رویه

چدنی

سینی فر

دارد

توربوفن

ندارد

قفل کودک

ندارد

گارانتی

24 ماه

قیمت سفید:

قیمت استیل:

15.980.000 تومان

16.570.000 تومان

 

چرا باید اجاق گاز اسنوا مدل والنتینو ساباف بخریم؟

 اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N

اجاق گاز یکی از وسایل ضروری هر خانه تلقی می شود و می توان گفت زندگی بدون آن امکان پذیر نیست. با توجه به این که با این وسیله هر روز سر و کار داریم باید در هنگام خرید آن نهایت دقت و توجه را داشت. ارائه امکانات بالا در اجاق گاز منجر می شود تا کاربران از آشپزی لذت بیشتری ببرند و دیگر نگرانی بابت سوختگی غذا، تمیز کردن چربی ها و حتی ایمنی دستگاه وجود نداشته باشد. در این بخش ضمن اشاره به امکانات این مدل اسنوا به شما خواهیم گفت که 7 دلیل خرید اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N چیست.

 

دماسنج عقربه‌ ای

7 دلیل خرید اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N

دماسنج عقربه ای یکی از ویژگی های جالب این اجاق گاز اسنوا تلقی می شود که به کمک آن می توان دمای دقیق و لحظه به لحظه کیک و یا پیتزا را اندازه گیری کرد. به لطف این قابلیت، می توان انواع مواد غذایی را طبق دستورالعمل و دمای مورد نظر تهیه کرد و در نتیجه کیفیت پخت غذا افزایش پیدا می کند. از طرفی وجود دماسنج عقربه ای منجر شده تا این مدل ظاهری کلاسیک پیدا کرده و زیبایی آشپزخانه را دوچندان کند.

تکنولوژی چربی‌ گریز نانوکلین

 اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N

کثیف شدن محفظه و شیشه‌ ی فر یکی از چالش هایی است که تاکنون روش ها  و مواد پاک کننده زیادی برای تمیز کردن پیشنهاد شده اما این اجاق گاز به تکنولوژی چربی‌ گریز نانوکلین مجهز شده و دیگر خبری از عملیات طاقت فرسا برای تمیز کردن فر نیست.

 

سر شعله‌ های ساباف ایتالیا

 اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N

اگر بخواهیم مزیت سر شعله‌ های ساباف ایتالیا را در  اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا به بیان ساده تر توضیح بدهیم می توان گفت که هر چه طراحی اجاق در سرشعله بهتر باشد، گاز مصرفی به بهترین شکل می سوزد و با توجه به این که ایتالیا یکی از کشورهای پیشگام در صنعت اجاق گاز محسوب می شود، وجود سر شعله‌ های ساباف ایتالیا در این مدل اسنوا منجر شده تا شعله ها با قدرت بیشتری بسوزند و غذا سریع تر و بهتر پخته و آماده شود.

 

موج حرارت یکنواخت

 اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N

اگر علاقه به پختن انواع کیک‌ ها و شیرینی‌ ها دارید، فر از وسایل مهم آشپزخانه شما خواهد بود اما ممکن است در هنگام آشپزی با سوالاتی مانند چرا غذا در فر یکنواخت پخته نشده است؟ مواجه شده باشید. شرکت اسنوا این مشکل را حل کرده و به لطف موج حرارت یکنواخت نگرانی بابت سوختن یک طرف غذا و یا خام ماندن طرف دیگر وجود ندارد.

 

 لعاب ETC

 اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N

استفاده از  لعاب ETC در مدل های اسنوا مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. تمیز کردن فر و پاک کردن خرده های غذا و چربی همواره دشوار بوده اما جالب است بدانید که برای تمیز کردن داخل دیگر نیاز نیست با انواع شوینده های شیمیایی به جان دستگاه خود بیفتید و تنها کافی است از یک دستمال نمدار بهره ببرید.

 

دو تا جوجه‌ گردان همزمان

 اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N

دو جوجه گردان که قابلیت همزمان بریان کردن دو مرغ را دارد.  این قابلیت در مواقعی که مهمون دارید و یا در خانواده های پرجمعیت زندگی می کنید کاربردی است.

شیشه کشویی درب فر

 اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N

شیشه‌ ی فر اجاق گاز والنتینو از نوع کشویی است و تمیز کردن فر را به راحت ترین شکل ممکن امکان پذیر کرده است.

کلام آخر

همان طور که گفته شد، برای خرید اجاق گاز باید نهایت وسواس را به خرج داد. بررسی امکانات و فناوری های یک محصول به مشتریان کمک می کند تا براساس نیاز  مدل مورد نظر خود را خریداری کنید. صنعت اجاق گاز پیشرفت قابل توجهی داشته و ممکن است به هنگام انتخاب با اسامی عجیب و غریبی مواجه شده باشید. کارایی برخی از تکنولوژی های اجاق گاز والنتینو ساباف اسنوا مدل SGC5-6121N در این مطلب معرفی شد تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید.

در صورت استفاده از این مدل می توانید تجربیات خود را در این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟