مزایای باز شدن خودکار درب در ماشین ظرفشویی جی پلاس
اخبار لوازم خانگی

مزایای باز شدن خودکار درب در ماشین ظرفشویی جی پلاس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خانم های شاغل معمولا با مشکل کمبود وقت و زمان مواجه هستند و در واقع روال ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خانم های شاغل معمولا با مشکل کمبود وقت و زمان مواجه هستند و در واقع روال زندگی متفاوتی دارند. به همین دلیل استفاده از برخی از وسایل در خانه و آشپزخانه می تواند در وقت صرفه جویی کرده و کارها را راحت تر کنند. ماشین ظرفشویی یکی از این لوازم است که البته شرکت جی پلاس به منظور راحت تر کردن امور خانه داری، از قابلیت باز شدن درب خودکار در مدل های خود بهره برده است. در این بخش به شما خواهیم گفت که مزایای باز شدن خودکار درب در ماشین ظرفشویی جی پلاس چیست و چگونه به زنان شاغل کمک می کند؟

در واقع می توان گفت یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ماشین ظرفشویی، صرفه جویی در زمان است، بعد از چینش ظروف در دستگاه تنها با لمس یک دکمه فرایند شستشو آغاز می‌شود و شما با خیال راحت می‌توانید به سراغ کارهای دیگرتان بروید. اگرچه زحمت باز کردن درب ظرفشویی در اکثر مدل ها بر روی دوش خود شما است اما به لطف باز شدن خودکار درب در ماشین ظرفشویی جی پلاس دیگر نگرانی از این بابت وجود ندارد و حتی می توانید از خانه خارج شوید.

بیشتر بدانید:

قیمت پرفروش ترین ماشین ظرفشویی های بازار ایران + جدول و ویدیو

قابلیت باز شدن خودکار درب ماشین ظرفشویی جی پلاس

 مزایای باز شدن خودکار درب در ماشین ظرفشویی جی پلاس

شرکت جی پلاس یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی بزرگ در بازار ایران است که محصولات خود نظیر ظرفشویی را با تنوع بالایی عرضه می کند و اکثر محصولات آن به قابلیت و امکانات به روز نظیر باز شدن درب خودکار یا Auto Open Door مجهز هستند.  در ماشین های ظرفشویی جی پلاس بعد از فرایند شستشو، درب ماشین ظرفشویی به صورت اتوماتیک باز می شود.

باز شدن خودکار درب در ماشین ظرفشویی جی پلاس در مواقعی که در خانه حضور ندارید، بسیار کارامد است زیرا تمامی ظروف بدون حضور و دخالت شما شسته و حتی خشک می شود. ممکن است برای بسیاری از افراد این پرسش مطرح شود که باز کردن درب ظرفشویی بعد از فرآیند شستشو چه اهمیتی دارد؟ آیا می توان ماشین ظرفشویی را بدون باز کردن درب رها کرد و از خانه خارج شد؟

یکی از اشتباهات رایج بسیاری از افراد، راه اندازی دستگاه ظرفشویی و رها کردن آن به حال خود است. برخی از کاربران دستگاه خود را روشن کرده و سپس از خانه خارج می شوند و در نتیجه درب دستگاه ساعت ها بعد از اتمام فرآیند شستشو بسته می ماند.تکرار این اشتباهات می تواند به دستگاه آسیب بزند.

باز شدن خودکار درب ظرفشویی جی پلاس موجب می شود هوای تازه وارد ماشین ظرفشویی شده و هوای مرطوب از آن خارج شود که در نتیجه مانع از ایجاد بوی رطوبت در ظرفشویی می شود. از طرفی طول عمر دستگاه افزایش یافته و ظروف بهتر خشک می شوند.در ماشین های ظرفشویی که این ویژگی را ندارند، رطوبت در داخل ماشین ظرفشویی باقی می ماند. به همین دلیل است که جی پلاس از این فناوری بهره برده و در واقع مزیت باز شدن خودکار درب در ماشین ظرفشویی جی پلاس با توجه به توضیحات بالا بیشتر مشخص شد.

سایر امکانات ظرفشویی جی پلاس

برند جی پلاس توسط گروه گلدیران به بازار لوازم خانگی ایران معرفی شد و در واقع سال ها تجربه نمایندگی ال جی در ایران پشتوانه این برند است. محصولات متنوعی مانند ظرفشویی، لباسشویی، تلویزیون، یخچال فریزر و … در سبد کالای جی پلاس قرار می گیرد و اکثر تولیدات آن به پیروی از برندهای خارجی معتبر دارای امکانات متعددی هستند.

باز شدن خودکار درب ظرفشویی یا Auto Open Door تنها ویژگی مدل های این شرکت نیست و به این لیست بلند می توان مواردی مانند برنامه شستشو جهت تمیزی بدنه و بخش‌های داخلی دستگاه (Self Clean)، برنامه بهداشتی جهت شستشوی با کیفیت ظروف و ضدعفونی کردن آنها Hygiene Wash، قابلیت اعمال عملکرد Express بر روي 4 برنامه اصلی جهت کاهش زمان شستشو با حفظ الگوریتم اصلی شستشو، رده مصرف انرژی A++ و … اضافه کرد.

کلام آخر

ماشین ظرفشویی به کمک ما آمده تا به کارهای روزمره‌مان سرعت ببخشیم. اگر شما یک خانم شاغل هستید و یا از زمره کسانی هستید که همواره مهمانان زیادی دارند بدون شک داشتن ماشین ظرفشویی تا حدود زیادی ضرورت دارد. شرکت هایی مانند جی پلاس به منظور راحت تر کردن امور برای خانم های شاغل و خانه دار، مدل های خود را به روز می کنند و در واقع باز شدن خودکار درب ظرفشویی یا Auto Open Door به همین منظور تعبیه شده تا ضمن صرفه جویی در وقت، موجب بهبود کیفیت و تسریع روند خشک شدن ظروف شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟