خانم ها بخوانند!

مدل های لباس دخترانه عید 1402

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از موضوعاتی که دختر خانم ها خیلی به آن اهمیت می دهند استایل و نوع پوششان ...

نهال وحیدی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از موضوعاتی که دختر خانم ها خیلی به آن اهمیت می دهند استایل و نوع پوششان است. حال با نزدیک شدن به عید و سال جدید خوب است با مدل های لباس دخترانه عید 1402 آشنا شوید تا بتوانید راحت تر استایل مناسب خود را پیدا کنید و بتوانید آن را با کیف و کفش و… ست کنید.

نکاتی که پیش از خرید لباس برای عید 1402 بدانید!

مدل های لباس دخترانه عید 1402

نوع پوشش و لباس از گذشته تا به امروز همیشه مسئله ی مهمی برای خانم ها بوده و اکثرا در این دوره با وجود شبکه های اجتماعی، در جستجوی جدیدترین لباس ها هستند تا بتوانند همگام با مد روز حرکت کنند. همانطور که گفتیم در این مطلب قصد داریم تا بیشتر درباره مدل های لباس دخترانه عید 1402 صحبت کنیم تا در این زمان کوتاه بتوانید استایل لباس عید تان را انتخاب کنید.

برای انتخاب یک دست لباس باید به چند نکته توجه کنید تا با قرار دادن این نکات کنار هم بتوانید یک ترکیب شیک و زیبا خلق کنید، با این حساب نکاتی که می توانید هنگام خرید یک دست لباس مطابق با مد روز به آن توجه کنید عبارتند از:

  • فرم اندام شما
  • رنگ سال
  • ترکیب رنگ های مناسب با رنگ سال
  • دوخت دقیق و تمیز لباس
  • سایز لباس
  • بلندی یا کوتاهی قد شما
  • انتخاب کیف و کفش مناسب

در صورتی که تمام نکات ذکر شده به خوبی رعایت شوند متوجه خواهید شد که استایل شما به چه اندازه شیک و خاص خواهد شد. پس اگر به دنبال لباس عید ۱۴۰۲ دخترانه هستید حتما هنگام خرید هر چیزی به این نکات توجه کنید حال برای این که بیشتر با این نکات آشنا شوید توضیحات کامل تری خواهیم داد پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

فرم اندام

به طور کلی دانستن فرم بدن و اندام شما کمک شایانی به انتخاب لباس مناسب شما خواهد کرد همانطور که  قطعا می دانید در مجموع با شش فرم اندام در خانم ها داریم که عبارتند از مستطیل، ساعت شنی، مثلث بر عکس، گلابی، سیب شکل و لوزی که در هر مدل از این اندام ها یک سری تفاوت هایی وجود دارد که با نوع پوشش مناسب می توان رفع ایراد کرد به طور مثال در اندام مثلث برعکس همانطور که از نامش پیداست قطعا بالا تنه پهن تر از پایین تنه است و از این رو پوششی که بتواند پایین تنه را با قسمت بالا تنه هماهنگ کند بسیار مناسب است و یا در اندام مستطیل شکل یکسان بودن شانه و پایین تنه می تواند نوعی اندام بدون فرم محسوب شود از این رو استفاده از لباس هایی که بتواند کمی اندام مستطیل شکل را فرم دهد بسیار مناسب است.

در اندام لوزی تفاوت زیادی بین پایین تنه و بالا تنه وجود ندارد اما این دو قسمت نسبت به میان تنه کوچک تر بوده و از این رو پوششی که بتواند پهنی میان تنه را کاهش دهد و از سوی دیگر پا ها و شانه ها را کمی بزرگ تر جلوه دهد بسیار انتخاب عالی خواهد بود. در اندام سیب شکل بدن فرمی دایره ای دارد پس از این رو استفاده از لباس هایی که بتواند کمی فرم به بدن بدهد مناسب بوده اما اندام های ساعت شنی معمولا فرم مناسبی هستند که انتخاب های بیشتری نسبت به سایر فرم ها برای پوشش دارند.

رنگ سال

هر ساله یک رنگ به عنوان رنگ سال در جهان مد معرفی می شود که امسال نیز رنگی شبیه به صورتی یا سرخابی معرفی شده و به همین دلیل برای این که شما دختر خانم ها بتوانید به راحتی لباس دخترانه عید 1402 را انتخاب کنید با ترکیب های سرخابی و رنگ های مناسب دیگر می توانید استایل به روزی داشته باشید.

ترکیب رنگ با رنگ سال

 

همانطور که گفته شد، رنگ امسال صورتی نزدیک به سرخابی است که با دانستن این که کدام‌ رنگ را برای لباس عید دخترانه اسپرت و یا کژوال با سرخابی ترکیب کنید تا بتوانید استایلی شیک و زیبا داشته باشید این قسمت را از دست ندهید. رنگ‌ سرخابی در واقع برابری میان سرخ و آبی است که می توان گفت یکی از رنگ های مناسب با سرخابی یا magenta  رنگ آبی است همچنین ترکیبات دیگر مانند سبز، آبی کاربنی، آبی آسمانی، زرد، قهوه ای، سبز چمنی، سفید، کرم، طوسی و مشکی نیز می توان استفاده کرد.

می دانید که سرخابی رنگ پر حرارت و جیغ محسوب می شود پس اگر اهل پوشیدن لباس های رنگی‌ و جیغ نیستید بهتر است برای ترکیب سرخابی از رنگ های خنثی تری ماند کرم و… استفاده کنید تا از جیغ بودن رنگ‌ سرخابی بکاهید.

دوخت لباس

فرقی نمی کند لباسی که انتخاب می کنید دست دوز باشد یا آماده و برای تولیدی. در هر دو حالت باید دوخت لباس شما آنقدر ظریف و تمیز باشد که بتواند در بدن خوب بنشیند. اگر دوخت لباس کثیف باشد به طرز زیادی از شیک بودن استایل شما کم می کند پس توجه به این مورد برای خرید لباس علل خصوص مانتو عید امسال بسیار مهم است زیرا دوخت مانتو اگر کثیف و بد و نادرست باشد، هنگام پوشیدن مانتو ممکن است چاق تر دیده شوید و یا برخی از قسمت ها برای شما تنگ و گشاد شود که از این رو تاثیر مستقیم در انتخاب سایز لباس خواهد داشت.

در واقع دوخت نا مناسب سبب ایجاد مشکل در سایز لباس می شود به طور مثال فردی که همیشه شلوار سایز ۴۰ می پوشید با دوخت نا مناسب مجبور به خرید شلوار سایز بزرگ‌تر یا کوچک تر می شود که این موضوع بعد از پوشیدن شلوار باعث فیت نبودن آن با فرم بدن می شود.

قد

 

کوتاه یا بلند بودن قد شما ارتباط مستقیم با لباسی که انتخاب می کنید دارد در واقع این باور اشتباه است که لباس های بلند افراد قد کوتاه را کشیده تر جلوه می دهد زیرا این موضوع در همه افراد به یک شکل نیست و رابطه مستقیم با فرم اندام شخص دارد به طور مثال افرادی که فرم بدن ساعت شنی و مستطیل دارند شاید با پوشیدن لباس های بلند، کشیده تر دیده شوند اما این موضوع برای افراد سیب شکل پاسخ گو نیست. پس توجه به فرم اندام در کنار قد شما یک موضوع مهم است.

اگر قد کوتاهی دارید و می خواهید بلند تر دیده شوید بهتر است از لباس هایی که فرم کلوش دارند و تا بالی زانو هستند استفاده کنید و یا از پوشیدن بوت های بلند و یا کتونی های ساق دار خودداری کنید.

کیف و کفش

کفش و کیف یکی از مواردی است که در مدل های لباس دخترانه عید 1402 باید به آن اشاره کرد.در واقع برای تکمیل کردن استایل شما هستند اگر‌ از انتخاب کفش صحبت کنیم نکته ای که در آن مهم است:

  • تمیز بودن کفش برای پوشیدن
  • راحتی کفش

در واقع هنگامی که کفش را می پوشید باید آن را به خوبی تمیز کنید تا هیچ کثیفی روی آن نباشد مخصوصا کفش های سفید یا رنگ روشن که  زود به زود کثیف و لکه می شوند، لکه های روی کفش باعث می شود استایل شما شیک دیده نشود در واقع هر چقدر هم که انتخاب مناسبی برای مانتو، شلوار و تیشرت و… داشته باشید اگر کفش شما کثیف باشد، استایل شما ۵۰ درصد از شیک بودن فاصله می گیرد.

برای انتخاب کیف باید به چیزی که می پوشید توجه کنید به طور مثال کیف هایی با دسته های کوتاه برای ترکیب شدن با انواع کت های بهاری مناسب هستند و کیف هایی با بند بلند می تواند ترکیب مناسبی برای لباس هایی مانند شومیز ها و یا بلوز های مردانه باشد معمولا مشاهده می کنید که برخی از خانم ها به جای استفاده از شومیز یا مانتو، بلوز های مردانه سایز بزرگ تر را تهیه می کنند که کیف های بند بلند به صورت کج روی شانه می تواند ترکیب عالی ای باشد همچنین استفاده از کوله پشتی ها در سبک اسپرت قابل ترکیب است.

 انتخاب مانتو عید ۱۴۰۲ دخترانه

 

برای انتخاب مانتو عید ۱۴۰۲ دخترانه با رعایت نکاتی که گفتیم می توانید به راحتی مدل مد نظرتان را انتخاب کنید اما برای این که بیشتر با مدل مانتو عید ۱۴۰۲ آشنا شوید خوب است یک نگاهی به فضای مجازی و آنلاین شاپ ها بیندازید و همانطور که قطعا مشاهده می کنید بسیاری از مدل مانتو های دخترانه و زنانه همچنان مدل های کتی و مانتو های عبایی طرح دار هستند که همیشه با پوشیدن آن ها می توانید به روز دیده شوید.

به طور کلی در چند سال اخیر کت های اور سایز جایگاه ویژه ای در پوشش دختران پیدا کرده که بسیار هم شیک و زیبا دیده می شود همچنین مانتو های عبایی بلند و طرح دار از دیگر مدل های پرطرفدار زنانه است پس اگر به دنبال یک استایلی هستید که همیشه بتوانید آن را با لباس های دیگر ست کنید پیشنهاد ما کت های اور سایز و مانتو های بلند است که هم با کفش های پاشنه بلند و هم با کتونی ها به راحتی ست می شوند. فقط کافی است در کنار این موارد شلوار مناسبی را بپوشید.

معمولا شلوار های دمپا گشاد و بلند با انواع کت ها ترکیب فوق العاده ای هستند که با توجه به سلیقه خودتان می توانید کفش های لژ دار یا پاشنه بلند را با آن ها استایل کنید. همچنین پوشیدن صندل و یا کفش و کتونی با انواع شلوار های جین و کتان ترکیب مناسبی هستند که استایل شما را بسیار زیبا و شیک خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟