اخبار لوازم خانگی

آیا خرید از شهر لوازم خانگی گزینه مناسبی است؟

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خرید لوازم خانگی همواره یکی از موضوعات مهمی است که در آستانه شروع زندگی مشترک و یا ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خرید لوازم خانگی همواره یکی از موضوعات مهمی است که در آستانه شروع زندگی مشترک و یا برای شروع زندگی در هر خانه ای، ذهن خانواده ها را به خود مشغول می کند. به ویژه این که طی سال های اخیر نوسانات شدید نرخ ارز و به دنبال آن افزایش روز افزون قیمت ها باعث شده که هر روزه شاهد افزایش قابل توجه قیمت انواع لوازم خانگی باشیم.

همین موضوع موجب شده که این روزها بسیاری از خانواده ها خرید اقساطی لوازم خانگی را بر خرید نقدی ارجح بدانند. در این میان شهر لوازم خانگی با شرایط متنوعی که برای فروش نقدی و اقساطی لوازم برقی منزل اعلام کرده است، توانسته توجه بسیاری از خریداران لوازم خانگی را به خود جلب نماید. اما آیا به راستی خرید از شهر لوازم خانگی گزینه مناسبی است؟

این پرسشی است که با مطالعه این مطلب می توانید به پاسخ دقیقی برای آن دست پیدا کنید.

آیا خرید اقساطی از شهر لوازم خانگی مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

این روزها کم نیستند در بازار فروشندگانی که اقدام به عرضه ی لوازم خانگی به صورت اقساطی کرده اند. از این میان اما برخی از مجموعه ها نظیر شهر لوازم خانگی تلاش کرده اند با لحاظ شرایطی، آسودگی خاطر خریدار را فراهم نمایند. به همین خاطر بسیاری از خریداران لوازم خانگی برای تامین کالای مورد نیاز خود به این مجموعه مراجعه می نمایند.

حال این سوال مطرح است که خرید از شهر لوازم خانگی چه مزایایی برای خریدار دارد؟ مهم ترین مزایای خرید از شهر لوازم خانگی عبارتند از:

  • ارائه کالای اصیل و معتبر

این روزها که بازار لوازم خانگی، پر از کالاهای اصلی و یا متفرقه شده است، تهیه ی کالاهای اصیل و معتبر کار چندان ساده ای نیست. اما زمانی که قدم به شهر لوازم خانگی میگذارید، نیازی نیست که از بابت کیفیت و کارآیی محصولات هیچ دغدغه و نگرانی ای داشته باشید. چرا که تمامی محصولات عرضه شده در این هایپر مارکت، تولید شده توسط برندهای معتبر داخلی و خارجی بوده و تماما به همراه ضمانت نامه های معتبر به مشتری ارائه می گردند. بنابراین خریدار می تواند بدون نگرانی از بابت کیفیت محصول اقدام به خرید آن نماید.

  • قیمت تمام شده مقرون به صرفه

برای کسانی که تجربه ی خرید اقساطی محصولات و کالاهای مختلف را دارند، احتمالا این تجربه وجود دارد که قیمت تمام شده کالا با قیمت اصلی آن تفاوت بسیار زیاد و غیر معقولی داشته است. اما در شهر لوازم خانگی قیمت تمام شده محصول در خرید اقساطی بسیار مناسب بوده و با توجه به تورم موجود در بازار، برای مصرف کننده کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

  • شرایط اقساط متنوع

بر خلاف بسیاری از فروشگاه هایی که با شرایط محدود و خاص اقدام به عرضه ی لوازم خانگی به صورت اقساطی می کنند، در شهر لوازم خانگی شرایط بسیار متنوعی برای عرضه اقساطی کالاها وجود دارد.

بنابراین مراجعین به این مجموعه می توانند، هریک با توجه به شرایط خودشان یکی از شرایط اقساط را انتخاب کرده و بازپرداخت خود را در قالب آن انجام دهند. این ویژگی به خریداران این امکان را می دهد که بدون تغییر در سایر برنامه های اقتصادی خود بتوانند کالا یا کالاهای مورد نیازشان را نیز خریداری نمایند.

  • امکان خرید برای همه اقشار

از جمله ویژگی هایی که باعث شده شهر لوازم خانگی این روزها به مقصد خرید بسیاری از هم وطنانمان تبدیل شود این است که در این مجموعه برای اقشار مختلف جامعه امکان خرید فراهم شده است. در واقع تنوع شرایط اقساط به گونه ای در نظر گرفته شده که هر خانواده ای با هر توان مالی می تواند به هایپر مارکت شهر لوازم خانگی مراجعه نموده و با آسودگی خاطر کالای مورد نیاز خود را خریداری نماید.

  • تنوع محصولات

با توجه به شرایط خرید اقساطی متنوع و گسترده ای که در شهر لوازم خانگی در نظر گرفته شده است، این سوال برای بسیاری از خانواده ها و به خصوص آن هایی که در تدارک خرید جهیزیه هستند مطرح است که آیا محصولات عرضه شده در این هایپر مارکت از تنوع کافی برخوردار است؟

در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم که بله در شهر لوازم خانگی طیف وسیعی از لوازم برقی منزل گردآوری شده تا هم وطنان بتوانند تمامی کالاهای مورد نیاز خود را تنها با مراجعه به این مجموعه خریداری نمایند.

سخن پایانی

شهر لوازم خانگی این روزها مانند بسیاری دیگر از مراکز عرضه ی لوازم خانگی، اقدام به عرضه و فروش لوازم برقی خانگی با کیفیت به صورت نقد و اقساط به هم وطنان عزیزمان نموده است. در این نوشتار تلاش کردیم به صورت مختصر و کامل برای آن دسته از ایرانیانی که برای خرید از این مجموعه مردد هستند، ویژگی های خرید از شهر لوازم خانگی را شرح دهیم.

امیدواریم این مطالب بتواند به شما در تصمیم گیری بهتر و مطمئن تر کمک نماید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • مرضیه زهیری | 24 تیر 1402 در 12:48 ب.ظ

    این که نقد نبود فقط تعریف بود
    ما دیشب رفتیم تنوع کالا بود ولی همون موقع هم با خرابی درب یکی از یخچالهای نمونه مواجه شدیم!!!
    دیگه اینکه شرایط خرید اقساطی اینطور بود که باید پانزده درصد کل قیمت رو پیش پرداخت می‌دادی در حالیکه توی تبلیغ تلویزیون این گفته نمیشه
    سوم اینکه اگر قسطی بخری باید کلی بیشتر پول بدی که به ضرر اقشار ضعیف جامعه هست…
    چهارم اینکه تنوع کالا انتخاب رو سخت کرده بود مثلا من تازه اون جا متوجه شدم که باید از قبل فضای خونه رو اندازه گیری می کردم و یک متر هم با خودم می آوردم تا ببینم کدوم یخچال جا میشه.
    پنجم اینکه اسم اکثر برندها رو نشنیده بودیم و نمی تونستیم مال چه کارخونه ای هستند حتی معلوم نبود کدوم خارجیه کدوم ایرانی که البته بهمون گفتن همشون ایرانیه.ولی ای کاش برند های ایرانی اسمهای ایرانی انتخاب می کردند…
    ششم اینکه بی اعتمادی به کالای ایرانی هنوز در وجودمان هست بخصوص با خاطراتی که آشنایان مون دارند از لوازم ایرانی …
    متاسفانه بسیار پیش اومده که یک کالای ایرانی رو خریدیم و از همون اول یک مشکلی داشته وقتی نمایندگی رو خبر می کنیم میاد نگاهش می کنه و معمولا بعدش بهمون میگه که این مشکل رو همه شون دارند!!! باش کنار بیایم!!!
    خب اگر شما می دانید این مشکل رو همه شون دارند چرا برطرفش نمی کنید؟!
    اگر قابل اصلاح نیست براتون یا از همون اول خبر بدید که مثلا شعله ی فرگاز روشن نمی مونه و …
    یا اون آپشن رو حذف کنید !! مثل یخ انداز فریزر که آب پس میده….
    خلاصه نتونستیم خرید کنیم