اخبار لوازم خانگی

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی تولیپس/ ارائه تخفیف 5 درصدی تا 20 اسفند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از خانواده ها با نزدیک شدن به ایام نوروز در تدارک نونوار کردن خانه و ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از خانواده ها با نزدیک شدن به ایام نوروز در تدارک نونوار کردن خانه و خرید وسایل جدید هستند اما امروزه با توجه به قیمت های سرسام آوری که افراد باید برای خرید لوازم خانگی پرداخت نمایند، خرید به شکل نقدی با توجه به بزرگ شدن نیاز خانوار در توان بیشتر افراد جامعه نیست. به همین دلیل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران از امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تولیپس و همچنین ارائه تخفیف 5 درصدی از 14 الی 20 اسفند 1401 خبر داده است.

تولیپس با همکاری اسنپ پی فضای مطلوب تری برای خرید و فروش کالاهای خود به وجود آورده است تا مشتریان بتوانند با راحتی بیشتر و پرداخت در 4 قسط، نیازهای خود را رفع کنند و در آستانه سال جدید، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند. از طرفی برای افرادی که خرید خود را از 14 الی 20 اسفند 1401 ثبت کنند، تخفیف 5 درصدی در نظر گرفته شده است.

برای خرید اقساطی لوازم خانگی تولیپس با اسنپ پی نیازی به حضور ضامن نیست و حتی کارمزدی دریافت نمی شود. علاقه مندان می توانند در اقساط 4 ماهه، کالای خود را خریداری کنند. البته لازم به ذکر است، این طرح تنها شامل افرادی می شود که در اسنپ پی دارای اعتبار خرید هستند.

برند تولیپس توسط گروه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به بازار معرفی شده و محصولات آن بیشتر شامل لوازم خانگی کوچک نظیر پلوپز، چای ساز، مولتی کوکر، آبمیوه گیری و … می شود. تولیدات این شرکت با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شوند و به دلیل تنوع بالا، دست مشتری برای انتخاب باز است. از طرفی ضمن خرید اقساطی و پرداخت آن بعد از عید، می توانید از تخفیف 5 درصدی بهره ببرید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟