اخبار لوازم خانگی

بازنشستگان کشوری تسهیلات لوازم خانگی دریافت می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: در قالب طرح ضیافت و با همکاری یکی از بانک‌های ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: در قالب طرح ضیافت و با همکاری یکی از بانک‌های عامل تسهیلات اعتباری هشت و ۱۵ میلیون تومانی برای کالاهای مصرفی و بادوام به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری ارائه خواهد شد.

صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق که مشمول طرح ضیافت شده‌اند و برای آنها پیامک دعوت از سوی بانک ارسال شده است می‌توانند از تاریخ ۱۳ تا ۱۷ اسفند در طرح «ضیافت» بانک صادرات ثبت‌نام و تا سقف هشت یا ۱۵ میلیون تومان به صورت اعتباری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب خرید کنند.

به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، در این طرح که با نام «ضیافت» برای صندوق بازنشستگی کشوری و فولاد اجرا شده است، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشمول یعنی افرادی که «پیامک دعوت» از سوی بانک دریافت کرده باشند، می‌توانند با ورود به سامانه مربوطه به نشانی https://ziyafat.bsi.ir/#/auth مراجعه کنند.

در این طرح اختیاری که زمان استفاده از آن از تاریخ ۲۲ اسفند تا ۳ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ است، میزان اعتبار برای کالاهای مصرفی (مثل خوراکی، شوینده و بهداشتی) از فروشگاه‌های زنجیره‌ای حداکثر مبلغ هشت میلیون تومان با بازپرداخت اقساط ۶ ماهه و برای کالاهای بادوام (لوازم خانگی) از گروه انتخاب، حداکثر ۱۵ میلیون تومان با بازپرداخت اقساط ۱۰ ماهه تعیین شده است. این تسهیلات بدون سود بانکی به متقاضیان مشمول ارائه می‌شود.

براین اساس، افراد مشمول طرح، می‌توانند پس از مراجعه به سامانه مربوطه با وارد کردن کدملی و کد امنیتی درج شده و ارسال کد دریافتی به شماره تلفن همراه خود، وارد سامانه ثبت نام بانک صادرات شوند و کلیات و شرایط این طرح را با دقت مطالعه کنند.

هر بازنشسته و وظیفه‌بگیر کشوریِ مشمول طرح ضیافت، صرفا امکان انتخاب یک فروشگاه از فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح را خواهد داشت که در صفحه ثبت‌نام مشخص است که پس از انتخاب فروشگاه مورد نظر، پیامکی حاوی کد تایید نام فروشگاه برای متقاضی ارسال می‌شود که این کد باید در قسمت «اختیارنامه» ثبت شود.

پس از طی شدن مراحل ثبت نام، متقاضی می‌تواند به یکی از شعب فروشگاه انتخاب شده مراجعه و کالای مورد نظر خود را خریداری کند.

برای خرید از فروشگاه رفاه سپهر کارت و کد ملی و نیز ارائه رمز ویژه استفاده از طرح شده (چهار رقم سمت راست از شماره دفترکل) موردنیاز است و برای خرید از فروشگاه انتخاب سپهر کارت، کد ملی و شماره همراه ثبت شده بنام متقاضی الزامی است.

مبلغ ۵۰ هزار تومان بابت هزینه‌ها و بیمه طرح به اولین قسط دریافتی از بازنشسته یا وظیفه‌ بگیر ثبت‌نام‌کننده اضافه و از حقوق بازنشستگی وی کسر می‌شود.

پیامک دعوت ارسالی به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری تنها از سر شماره بانک ارسال می‌شود و ارسال این پیامک از طریق شماره‌های تلفن همراه شخصی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟