سایر خبرها

بهترین وام بلوبانک برای شما کدام است؟

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ارائه تسهیلات، یکی از اصلی‌ترین وظایفی است که بانک‌ها از گذشته تا به‌حال ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ارائه تسهیلات، یکی از اصلی‌ترین وظایفی است که بانک‌ها از گذشته تا به‌حال داشته‌اند و در این مسیر وام‌های متنوعی با عناوین مختلف به مشتریان بانک‌ها ارائه می‌شود. براین اساس بلوبانک، به عنوان استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک ایران پس از ارائه مجموعه‌ای از قابلیت‌های نوآورانه‌ مالی و بانکی مثل بلوچارت، بلوباکس، بلوجونیور، انتقال به دوستان، انتقال و پرداخت خودکار و… در جدیدترین مورد سرویس وام خود را راه‌اندازی کرده است.

سرویس‌های وام بلوبانک در قالب طرح‌های متنوعی مثل وام فوری، سازمانی و B2B2C (ویژه کسب‌وکارهای فروش اقساطی کالا) طراحی شده تا طیف گسترده‌‌ای از شهروندان بتوانند از وام‌های آسان، سریع و ارزان بلوبانک بهره ببرند.

اگر قصد خرید کالایی را دارید و یا برای یک هدف خاص به دنبال دریافت وام هستید، با خواندن ادامه این مطلب می‌توانید از میان سه وام متفاوت بلوبانک، بهترین گزینه را برای شرایط خود بیابید.

وام فوری

وام فوری بلوبانک یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل‌های دریافت وام را در دسترس کاربران می‌گذارد. این وام بدون نیاز به ضامن و وثیقه و براساس اعتبارسنجی و میانگین حساب در مدت زمانی پنج دقیقه‌ای به کاربران پرداخت می‌شود.

رخدادها و اتفاقات ناگهانی، هزینه‌های مالی ریز و درشتی را به افراد متحمل می‌کند که جبران کردن آن با درآمدهای جاری امکان‌پذیر نیست و به یک کمک نیاز پیدا می‌کنیم. کمکی که بدون قید و شرط و در سریع‌ترین زمان بتواند هزینه‌های مالی را جبران کند. چنانچه در بلوبانک حسابی باز کرده باشید، در چنین مواقعی تنها کافیست در گوشی خود اپلیکیشن بلوبانک را باز کرده و در بخش وام این برنامه درخواست دریافت تسهیلات را ارسال کنید. ظرف پنج دقیقه می‌توانید تا سقف 10 میلیون تومان وام دریافت کنید.

برای دریافت وام بلوبانک، میانگین (معدل) حساب کاربران در سه ماه منتهی به زمان درخواست مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. کاربرانی که میانگین حساب آنها در این بازه زمانی بیشتر از سه میلیون تومان باشد و مورد تایید شرایط اعتبارسنجی (عدم بدهی معوق بانکی، عدم چک برگشتی یا بدحسابی بانکی) قرار بگیرند، می‌‌توانند از وام فوری و سریع بلوبانک بهره ببرند.

جزئیات وام فوری :

  • مبلغ وام : یک تا 10 میلیون تومان
  • حداکثر زمان بازپرداخت : 6 ماه
  • نرخ سود : 18 درصد
  • نرخ کارمزد : 5 درصد (تخفیف برای کاربران فعال)

وام سازمانی تا 200 میلیون

این وام جدید بلوبانک، راهکار سریع و راحتی در اختیار کارمندان و نیروی انسانی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌گذارد که براساس آن می‌توانند تا سقف 200 میلیون تومان از محل کار خود وام دریافت کنند.

امکان دریافت وام از محل کار یکی از مزیت‌های محبوب و پرطرفدار میان کارجویان و کارمندان به شمار می‌رود مزیتی که باعث می‌شود تا کارمندان سازمان‌ها و شرکت‌ها در مواقع ضروری و حیاتی روی کمک‌های محل کار خود حساب باز کنند. از سوی دیگر سازمان‌ها به کمک ارائه وام می‌توانند رضایت شغلی کارمندان و نیروی انسانی خود را افزایش داده و شرکت خود را به برندی محبوب برای متخصصان تبدیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟