سایر خبرها

همیشه به وقت همه‌جا پاسخگوی کاربران

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زندگی روزمره پر از رخدادها و اتفاقاتی است که ممکن است آرامش ذهنی ما را از بین ببرد و ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زندگی روزمره پر از رخدادها و اتفاقاتی است که ممکن است آرامش ذهنی ما را از بین ببرد و تشویش، نگرانی و اضطراب جای آن را بگیرد. در چنین لحظاتی مراجعه به یک راهنمای معتمد و مطمئن که همیشه در دسترس باشد، کمک زیادی به بازگشت آرامش می‌کند.

تصور کنید در ساعات پایانی شب یا یک روز تعطیل گوشی هوشمند یا کارت بانکی‌تان به سرقت می‌رود یا گم می‌شود و هر لحظه احتمال می‌دهید که فردی از آن سوءاستفاده مالی کند. یا موقعیتی را به یاد بیاورید که در میانه یک معامله خودرو یا مسکن برای انتقال پول دچار مشکل شده‌اید و نمی‌دانید که از کدام راه و روشی کمک بگیرید.

در چنین زمان‌هایی و وضعیت‌های مشابه آن، حضور پشتیبانی حاضر و آماده و مطلع، اجازه بروز هیچ گونه استرس و دلشوره‌ای را نمی‌دهد و شرایطی را ایجاد می‌کند که با کمترین دغدغه‌ای تمامی چالش‌های پیش‌روی شما برداشته شود.

برای تحقق این هدف بود که بلوبانک به عنوان نئوبانک سامان، از همان ابتدای شروع به فعالیت خود در سال ۱۳۹۸ با نگاه ویژه‌ای به پشتیبانی از کاربران خود بخش «بلولاین» را راه‌اندازی کرد.

«بلولاین» مرکز پشتیبانی بلوبانک است که به شکل 24 ساعته و در 7 روز هفته، آماده پاسخ به سوالات و راهنمایی کاربران است. کارشناسان جوان اما باتجربه و کارآزموده بخش پشتیبانی بلوبانک، این آمادگی را دارند تا در هر ساعتی از شبانه‌روز ضمن گوش دادن یا خواندن دقیق صحبت‌ها و درخواست‌های کاربران، آنها را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

بلوبانک به عنوان استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک ایران، شعبه فیزیکی ندارد و تمامی خدمات از طریق اپلیکیشن بلو به کاربران ارائه می‌شود. بازکردن حساب، شناسایی هویت و… همه و همه، به سادگی و تنها با نصب اپلیکیشن بلوبانک انجام می‌شود. اما این تمام قصه نیست و بخش بلولاین به عنوان حامی همیشگی کاربران، آنها را در تمام مدت زمان استفاده از اپلیکیشن همراهی می‌کند.

در تمامی بخش‌ها و منوهای اپلیکیشن، آیکونی به شکل علامت سوال در گوشه سمت چپ برنامه وجود دارد که با لمس آن سه گزینه «گفتگو»، «تماس» و «سوالات متداول» در دسترس شما قرار می‌گیرد. با توجه به نوع سوال و راهنمایی که نیاز دارید و علاقه خود به ارتباط متنی یا شنیداری می‌توانید یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید. کارشناسان بلولاین همچنین در شبکه‌های اجتماعی نیز با نظارت کامل آماده پاسخ‌دهی سریع به سوالات و پرسش‌های کاربران هستند.

براساس آمارهای یک سال گذشته حدود 50 درصد از ارتباطات با بلولاین به گفت‌وگو یا چت آنلاین، 45 درصد به تماس تلفنی و پنج درصد هم به پیام‌های ارسال شده در شبکه‌های اجتماعی اختصاص داشته است. طبق این آمارها زمان انتظار کاربران برای دریافت پاسخ اولیه به طور میانگین کمتر از 1 دقیقه است که سرعت عمل بالای کارشناسان بلولاین را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟