معرفی لوازم خانگی

مزایای یخساز دو حالته در ساید بای ساید پاکشوما

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کم کم به روزهای گرم سال نزدیک می شویم و هیچ چیز نمی تواند لذت بخش تر از ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کم کم به روزهای گرم سال نزدیک می شویم و هیچ چیز نمی تواند لذت بخش تر از نوشیدن یک آبمیوه خنک باشد اما برای آماده کردن یک نوشیدنی گوارا نیاز به یخ دارید که به لطف یخساز دو حالته ساید بای ساید پاکشوما بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان ممکن به انواع آبمیوه های خنک دسترسی دارید.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی پاکشوما ساخت کجاست ؟

 

چرا یخچال مجهز به یخساز بخریم؟

یخچال های امروزی و عمدتا ساید بای ساید ها به یخساز مجهز هستند که کار را بسیار راحت کرده و در هر زمانی می توان به انواع یخ ریز و قالبی دسترسی داشت. به لطف این فناوری دیگر نیاز نیست تا فضای فریزر را با انواع قالب های یخ اشغال کنید و یا برای یخ زدن آب منتظر بمانید.

پاکشوما یکی از تولید کنندگان قدیمی و با تجربه بازار لوازم خانگی ایران است که ساید بای ساید جدید خود را به یخساز دو حالته مجهز کرده و تنها با لمس یک دکمه می توانید به یخ ریز و یا قالبی دسترسی پیدا کنید. اهمیت این قابلیت در فصل تابستان و یا نقاطی از کشور که دارای آب و هوای گرم هستند، بیشتر مشخص می شود.

البته مزایای آب سرد کن و یخساز دو حالته در ساید بای ساید پاکشوما تنها به این جا ختم نمی شود و باید گفت که یخچال های دارای یخساز اتوماتیک دارای فیلتر هایی جهت تصفیه ی آب هستند. در نتیجه آبی را که از لوله کشی دریافت می نمایند ابتدا تصفیه نموده و سپس به منظور سرد کردن و یا تبدیل به یخ استفاده می نمایند. از طرفی وجود آبریز و یخساز در این مدل باعث می شود تا دیگر نیاز به باز کردن درب یخچال به طور مدام نباشد که در نتیجه کاهش نشت سرما به بیرون از یخچال و کاهش مصرف انرژی را به همراه دارد.

مشخصات ساید بای ساید پاکشوما RSP 800

تا به این جای مطلب در مورد مزایای یخساز دو حالته در ساید بای ساید پاکشوما اطلاعاتی ارائه دادیم اما اگر به دنبال توضیحات بیشتر از این محصول پاکشوما هستید، در ادامه با همراه شوید.

ساید بای ساید پاکشوما  یکی از تولیدات جدید بازار لوازم خانگی ایران است که ضمن داشتن طراحی ساده و شیک به امکانات زیادی نظیر  سیستم جریان هوای داخلی (فن دار)، کنترل پنل لمسی، سیستم ذوب برفک اتوماتیک و … مجهز شده است. ضمن این که به لطف داشتن گارانتی پاک سرویس خیال مشتری بابت دریافت خدمات پس از فروش راحت است.

مشخصات یخچال و فریزر پاکشوما 

 ظرفیت 800 لیتر
 نوع موتور اینورتر
 رتبه انرژی A+
 آب سرد کن دارد
 تعداد قفسه1 محفظه لبنیات، 1 قفسه کوچک در یخچال، 2قفسه بزرگ،  1قفسه کوچک در فریزر
 لامپ های ال ای دی دارد
 انجماد سریع دارد
 یخساز اتوماتیک دارد
 نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
 فیلتر بوگیر و ضد باکتری دارد
قفل کودک دارد
 سایر امکاناتآب سرد کن (متصل به آب شهری)، سیستم جریان هوای داخلی، یخساز دوحالته، فیلتر آب یکپارچه و دستگیره های مخفی

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟