معرفی بخاری فن دار تولیپس مدل EH-203
معرفی لوازم خانگی

معرفی بخاری فن دار تولیپس مدل EH-203

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بخاری فن دار یکی از بهترین انواع بخاری برقی بوده و توسط المنت هایی که درون ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بخاری فن دار یکی از بهترین انواع بخاری برقی بوده و توسط المنت هایی که درون آن قرار دارد به گرم شدن محیط کمک می کنند. اگر قصد خرید این نوع بخاری را داشته باشید، قطعا نام برند تولیپس و کیفیت قابل قبول آن به گوشتان خورده است. در این مطلب به معرفی بخاری فن دار تولیپس مدل EH-203 می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید:

پرفروش ترین بخاری گازی های بازار لوازم خانگی ایران

برند تولیپس زیر نظر شرکت ناسیونال ایران به تولید و عرضه انواع مختلفی از لوازم خانگی پرداخت. تنوع و کیفیت مناسب محصولاتش، علاوه بر محبوبیت در بین افراد جامعه، باعث شد اعتبار بالایی در این حوزه به دست آورد.

بخاری فن دار تولیپس مدل EH-203 از قابلیت تنظیم جریان خروجی برخوردار می باشد که می توان دمای آن را در سه حالت مختلف تا 2000 وات تنظیم کرد. تجهیزاتی مثل ترموستات و محافظ حرارتی منجر به کنترل و تنظیم دمای آن شده که در صورت لزوم به خاموشی خودکار منجر می شود.

در بخش معرفی بخاری فن دار تولیپس مدل EH-203 می توان به مستطیلی بودن آن اشاره کرد. همچنین این بخاری در دو رنگ سفید و مشکی موجود است.

 

نام کالا

بخاری فن دار تولیپس مدل EH-203
توان مصرفیتا 2000 وات
قطع کن خودکاردارد
عملکرد توربودارد
محافظ حرارتیدارد
قابلیت تنظیم شدن جریان خروجیدارد
ارتفاع39 سانتی متر
جنسلاستیک
رنگ بندیمشکی/ سفید

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟