اخبار لوازم خانگی

معرفی محصولات نوآورانه و منحصربه‌فرد لوازم خانگی ال‌جی در خاورمیانه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حضور محصولات رونمایی شده در رویداد بزرگ LG Showcase MEA 2023 در هر خانه‌ای ضروری است. ال‌جی ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حضور محصولات رونمایی شده در رویداد بزرگ LG Showcase MEA 2023 در هر خانه‌ای ضروری است. ال‌جی  به تازگی در رویداد LG Showcase MEA 2023 از مدیران ارشد این شرکت، میهمانان و شرکاء در یک پلتفرم انحصاری با محصولات و راه‌کارهای نوآورانه خود میزبانی کرد. این رویداد بزرگ فرصت تجربه جدیدترین محصولات ال‌جی را در فضایی فراگیر با نمایش قابلیت‌های هر محصول فراهم می‌کند.

در Habtoor دبی از بیش از 400 میهمان با نمایش انحصاری جدیدترین نوآوری‌های حوزه فن‌آوری که در آینده وارد بازار خاورمیانه خواهند شد استقبال شد. این رویداد فضایی را نیز به نمایش جدیدترین محصولات و راه‌کارهای لوازم خانگی اختصاص داده است که علاوه بر کاربردی بودن، قابلیت شخصی‌سازی و به روزرسانی را نیز دارند.

یکی از محورهای اصلی نمایشگاه مجموعه محصولات لوازم خانگی ال‌جی بود که شامل یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، راه‌کارهای تهویه مطبوع و موارد دیگر است. سری بسیار پریمیوم LG SIGNATURE نیز به سری محصولات ذکر شده افزوده شده بود که نمادی از تعهد ال‌جی به کاهش شکاف بین محصولات پریمیوم و فن‌آوری‌های کاربردی در بازار لوازم خانگی است.

آقای IL Hwan Lee گفت:”نمایشگاه LG Showcase MEA 2023 یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ماست و ما به داشتن پلتفرمی که در آن جدیدترین نوآوری‌های خود را نمایش می‌دهیم افتخار می‌کنیم. هر یک از محصولات حاضر در این‌جا یکی از نیازهای مشخص مشتریان را هدف قرار داده است. ما نه تنها آن نیاز را برطرف می‌کنیم بلکه با هر یک از این محصولات برای مشتریان خود تجربه منحصربه‌فردی را از امکان بهبود زندگی روزمره در کنار بهره‌مندی از طراحی متفاوت فراهم می‌کنیم.”

در طول رویداد ال‌جی از سری لوازم خانگی نسل دوم LG SIGNATURE رونمایی می‌کند. این سری محصولات پریمیوم انقلابی با نوآوری و طراحی خاص خود فضای خانه را راحت‌تر و شیک‌تر می‌کنند. سری محصولات مذکور شامل یخچال LG SIGNATURE 4-درب فرانسوی مجهز به Dual InstaView ، یک جفت ماشین لباسشویی و خشک کن دارای پنل LCD  لمسی 7 اینچی ، مایکروویو Over-the-Range  دارای قابلیت InstaView هوشمند و همچنین فر دوگانه Slide-in Range با قابلیت تنظیم خودکار دما و زمان می‌باشد.

از این رویداد به عنوان پلتفرمی برای معرفی یخچال MoodUP ال‌جی در منطقه استفاده شد. قابلیت MoodUP ال‌جی به خاطر گزینه‌های رنگی منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیزش شناخته شده است که کانون بصری هر آشپزخانه‌ای می‌شود. این بار ال‌جی برای افزودن رنگ سال، یا همان Viva Magenta با شرکت رنگ Pantone همکاری کرد. پنل‌های درب این یخچال قادرند به سادگی رنگ خود را بر اساس تم دکوراسیون آشپزخانه تغییر دهند. دارندگان این مدل یخچال‌های درب فرانسوی با استفاده از ترکیب‌های مختلف رنگی از میان 23 رنگ برای درب‌های بالا و 19 رنگ برای درب‌های پایین به 190000 ترکیب رنگی دسترسی دارند. این تغییرات بدون نیاز به دردسرها و هزینه‌های تعویض فیزیکی المان‌های خارجی و تنها با استفاده از اپلیکیشن بصری LG ThinQ قابل انجام و مدیریت است.

ال‌جی از این فرصت برای معرفی CordZero A9 Kompressor مجهز به Power Mop نیز استفاده کرد. اولین جاروبرقی شارژی ال‌جی مجهز به نازل طی‌کشی با بخار هر دو کاربرد طی‌کشی با آب و یا بخار را در کنار مزیت کاملاً بی سیم بودن محصول را ارائه می‌کند. این جاروی شارژی همراه با یک پایه همه کاره (All-in-One tower)  که یک سیستم تخلیه خودکار مخزن است که به عنوان یک داکت استیشن کم‌جا برای شارژ سریع نیز کاربرد داشته و یک مخزن زباله قابل تعویض دارد. نمایشگر بصری این برج همه کاره وضعیت در لحظه دستگاه را نیز نشان می‌دهد. این محصول در هنگام طی‌کشی با بخار برای نظافت آسان و کامل تا 60 درجه سلسیوس گرم می‌شود و سنسورهای دوگانه از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری می‌کنند. یک سیستم پیشرفته تأمین آب پدهای طی‌کشی را در حین استفاده مرطوب نگه می‌دارد.

یونیت‌های تهویه مطبوع اغلب جزو پر طرفدارترین لوازم خانگی نیستند اما با دستگاه تهویه مطبوع ARTCOOL Gallery ال‌جی شرایط تغییر می‌کند. این دستگاه تهویه مطبوع جدید دارای یک نمایشگر LCD 27 اینچی با یک قاب ساده و در عین حال پیچیده است که بیشتر شبیه به یک اثر هنری قاب شده به نظر می‌رسد تا یک کولر گازی پیشرفته ال‌جی. این محصول نه تنها قابلیت تأمین سرمایش و گرمایش با استفاده از کمپرسور اینورتر دوگانه ال‌جی و تولید جریان هوای 3 جهته غیر مستقیم را دارد بلکه با انتخاب مجموعه‌ای از تصاویر ثابت یا متحرک و یا حتی عکس‌های خانوادگی مورد علاقه کاربر از طریق اپلیکیشن LG ThinQ نمای شخصی‌سازی شده‌تری را فراهم می‌کند. این دستگاه با AI Dry عملکرد بهداشتی‌تری ارائه کرده و صدای تولید شده بواسطه فعالیت آن در محدوده 20 دسیبل است. دریچه مخفی پایینی آن نیز در حالت خواب برای جلوگیری از بر هم زدن آرامش کاربر بسته می‌شود.

ال‌جی در زمینه لباسشویی نیز با نمایش راه‌کار LG WashTower™ Compact  گام جالبی برداشته است. این محصول با در نظر گرفتن استفاده بهینه از فضا لباسشویی و خشک‌کن را با یک پنل کنترل همه کاره و هوش مصنوعی در یک یونیت جمع می‌کند. لباسشویی ظرفیتی  معادل 13 کیلوگرم دارد و ظرفیت خشک کن نیز 10 کیلوگرم است و فضای مورد نیاز برای نصب این یونیت از یک جفت لباسشویی و خشک کن با قابلیت قرارگیری به صورت ستونی با همین ظرفیت کمتر است. این محصول همچنین از یک طراحی تخت و تک بدنه برخوردار است که تجربه بهینه‌ای از لباسشویی را همراه با زیبایی مینیمال و پیچیده به ارمغان می‌آورد. WashTower از فن‌آوری‌های شستشوی هوشمند Direct Drive (AI DD) برای تعیین بهترین الگوی شستشو (حرکات درام، دمای آب و زمان چرخه شستشو) در هر بار شستشو برای کاهش آسیب‌دیدگی پارچه و افزایش طول عمر لباس‌ها استفاده می‌کند.1 قابلیت جفت شدن هوشمند با اتصال خودکار لباسشویی و خشک‌کن و انتخاب بهترین چرخه خشک‌کن بر اساس تنظیمات لباسشویی در زمان و انرژی کاربر صرفه‌جویی کرده و عمکلرد همه-کاره عالی‌ای را ارائه می‌دهد.

مجموعه لوازم خانگی ال‌جی شامل دستگاه‌های تصفیه هوا نیز هست که به صورت فعالانه با فن‌آوری‌های پیشرفته ادغام می‌شوند. LG PuriCare™ AeroTower™ Air Purifying Fan با True HEPA خود و UVnano™ LED سیستم 3 مرحله‌ای فیلتراسیون قدرتمند را تضمین کرده و 97/99 درصد از آلرژن‌ها و ریزگردها را به دام می‌اندازد.2 در حالی که  فیلتر Deodorization بوها و مواد شیمیایی شناور در هوا را برای تنفس آسان‌تر و فضای داخلی مطبوع‌تر حذف می‌کند.3 توانمندی‌های این محصول با  فن‌آوری انحصاری UVnano™ LED ال‌جی که 9/99 درصد از باکتری‌های موجود بر روی پره‎های فن را از بین می‌برد تکمیل می‌شود.4 این دستگاه را می‌توان برای اتاق‌های کوچک و یا بزرگ استفاده کرد و 10 گزینه تنظیم سرعت و حرکت توسط کنترلر‌های ساده قرار گرفته در بالای محصول و یا ریموت کنترل و یا اپلیکیشن  LG ThinQ نیز دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟