اخبار لوازم خانگی

فروش کالای دست دوم بجای نو در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: در حال حاضر شاهد آن هستیم که در فضای مجازی کالای بدون ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: در حال حاضر شاهد آن هستیم که در فضای مجازی کالای بدون گارانتی، رنگ شده و دست دوم بجای نو و کالای غیراصل که مارک آنها را عوض کردند در فضای مجازی به فروش می رسد.

اکبر پازوکی گفت: متاسفانه کالای بدون گارانتی در فضای مجازی پرشده است به طوری که ما سال ها به فکر راه اندازی سایت رسمی اتحادیه لوازم خانگی هستیم، اما با مبالغ امروز امکان راه اندازی ان وجود ندارد و دولت باید کمک کند چرا که مردم در فضای مجازی کالای تقلبی، بدون گارانتی و قاچاق خریداری نکنند.

او گفت: اگر اعضای اتحادیه زیر مجموعه آنها که جواز کسب دارند و در حال فعالیت قانونی هستند، در بازار لوازم خانگی اعتبار دارند بیایند تا در آن سایت به صورت تخصصی کالا را بفروشند، فعالیت در این بازار مانند بازار طلا و خودرو تخصصی است و هر کسی نمیتواند در آن فعالیت کند، از این رو کالای قاچاق،بدون کیفیت و بدون گارانتی بدست مردم نمی آید.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: در صورت راه اندازی سایت و قانونمند کردن اتحادیه هاست که هر کسی که می خواهد در فضای مجازی فعالیت کند، باید از اتحادیه مربوطه نیز مجوز دریافت کند.

پازوکی گفت: در حال حاضر شاهد آن هستیم که در فضای مجازی کالای بدون گارانتی، رنگ شده، دست دوم بجای نو و کالای فیک که مارک آنها را عوض کردند در فضای مجازی به فروش می رسد.

او گفت: مدیریت در بخش های اقتصادی و بازار به گونه ای باید باشد که مردم بدون نگرانی از غیر اصل بودن و یا خراب بودن بتوانند کالا را خریداری کنند./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟