اخبار لوازم خانگی

توضیحات یک تولیدکننده لوازم خانگی درباره دلیل تاخیر در تحویل محصولات

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از تاخیر پنج ماهه در تحویل یک نوع تلویزیون داخلی گلایه داشتند که شرکت تولیدکننده ...

نفیسه رحیمی | 11 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از تاخیر پنج ماهه در تحویل یک نوع تلویزیون داخلی گلایه داشتند که شرکت تولیدکننده دلیل این وضعیت را عدم تخصیص ارز در پایان سال گذشته عنوان کرد.

در روزهای اخیر افرادی گفته‌اند که از یک شرکت لوازم خانگی ایرانی تلویزیون هوشمند خریده‌اند و در حالی که موعد تحویل آن‌ها ۱۵ تا ۴۵ روزه بوده، بعد از بیش از پنج ماه هنوز تلویزیونی دریافت نکرده‌اند.

یکی از این مشتریان می‌گوید: قرار بود اگر حساب تسویه شد، تلویزیون ۱۵ روزه تحویل داده شود و اگر خرید قسطی بود، نهایتا ۴۵ روز، اما الآن بیش از چهار ماه گذشته است.

این شرکت در پاسخ به دلایل این وضعیت به ایسنا اعلام کرد که “به دلیل عدم تخصیص ارز در پایان سال گذشته که مشکل بخش‌های مختلف اقتصادی کشور بوده، تحویل یک مدل کالا با تأخیر روبرو شده است. موضوع تخصیص ارز، موضوعی است که از محدوده اختیارات شرکت خارج است، اما بنا بر وظیفه، در این خصوص با کلیه خریداران این محصول به منظور جلب رضایت آنان تماس گرفته شد. این مشکل در حال رفع است و به زودی، محصول، تحویل و جبران می شود”.

به گزارش ایسنا، همچنین در ادامه جوابیه این شرکت آمده است: نکته مورد اهمیت این است که در خصوص تحویل محصول مشابه و سفارش داده شده، به هیچ عنوان وجه اضافه دریافت نشده و نمی‌شود و حتی به منظور جبران تاخیر، تخفیف مازاد نیز برای این دسته از مشتریان لحاظ می‌شود. اما درصورتی که در این مدت زمان، خریدار به اختیار خود تمایل به جایگزین کردن محصول خود با محصول دیگری داشته است، قیمت محصول جایگزین به مشتری اعلام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟