Bread toaster BT - A420 Tulips Plus
معرفی لوازم خانگی

توستر نان BT – A420 تولیپس چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، توستر نان از دید برخی از افراد یک وسیله غیر ضروری است اما نمی توان منکر شد ...

نفیسه رحیمی | 11 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، توستر نان از دید برخی از افراد یک وسیله غیر ضروری است اما نمی توان منکر شد که خوردن نان برشته شده همراه با کره و مقداری مربا در صبحانه برای اکثر افراد جذاب است. داغ کردن نان بر روی گاز و یا برشته کردن نان در مایکروفر از روش های دیگری هستند که بدون خرید توستر نان هم قابل اجرا هستند، ولی استفاده از این وسیله این امکان را به وجود می آورد که این عمل را به سرعت و هنگام صرف صبحانه و بدون ترک میز انجام دهید. تولیپس پلاس یکی از برندهای صنایع ناسیونال ایران است که در زمینه تولید لوازم خانگی کوچک و آشپزخانه بیشتر فعالیت می کند و از معدود شرکت های ایرانی است که در سبد کالای خود، توستر نان قرار داده است. به همین دلیل در این بخش به بررسی توستر نان BT – A420 تولیپس پلاس پرداخته ایم.

بیشتر بدانید:

خرید توستر نان و نکات مهم درباره آن

 

مشخصات توستر نان BT – A420 تولیپس پلاس

 

تولیپس پلاس یکی از برندهای شناخته شده صنایع الکترونیکی ناسیونال ایران است که فعالیت گسترده ای در زمینه لوازم آشپزخانه کوچک دارد و اگر به دنبال خرید لوازم خانگی کوچک از یک برند هستید، با خیالی راحت می توانید به سراغ برند تولیپس بروید.

توستر نان BT – A420 تولیپس پلاس از جنس  بدنه استیل ضد زنگ بوده و با قابلیت یخ زدایی ارائه می شود. به لطف این قابلیت، بعد از قرار دادن نان فریز شده به صورت یکنواخت یخ زدایی و گرم می شود. این مدل دارای طراحی ساده و شیک بوده و تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این محصول تولیپس وجود  سینی جمع آوری خرده نان است که در نتیجه به راحتی می توان آن را تمیز کرد. این مدل از دکمه قطع اضطراری بهره برده که در صورت نیاز می توان از آن استفاده کرد. محصولات تولیپس ساخت کشور بوده و با گارانتی 18 ماهه نگین تک پرشیا به فروش می رسند.

مشخصات

                                توضیحات

توان مصرفی

700 وات

طول سیم

80 سانتی متر

قابلیت تنظیم دما

دارد

سینی جمع کن نان

دارد

قابلیت دیفراست

دارد

جنس

فلز

دکمه کنسل حین کار

دارد

  تنظیم درجه حرارت

دارد

سیستم قطع خودکار

دارد

گارانتی

18 ماهه

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟