فناوری

ادغام سرویس “MyCar Alarm” ال‌جی با خودروهای جدید KG Mobility

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال‌جی الکترونیکس (LG) از تولید سیستم هشدار خودرو خود با نام MyCar Alarm Service خبر داد. این ...

یاسمن داودیان | 12 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال‌جی الکترونیکس (LG) از تولید سیستم هشدار خودرو خود با نام MyCar Alarm Service خبر داد. این سیستم پیشرفته با Infoconn ، سرویس خدمات خودروی متصل(Connected car) که می‌تواند از طریق اپلیکیشن‌ تلفن همراه استفاده شود. سرویس MyCar Alarm ال‌جی به صورتی طراحی شده است که بتواند بدون هیچ مشکلی با خودروهای امروزی مورد استفاده قرار گیرد و تجربه حمل و نقل را بهبود و ارتقاء دهد.

خدمات MyCar Alarm ال‌جی در پاسخ به تقاضای رو به رشد شرکت‌های خودروسازی و مشتریان برای یک سرویس خدمات یکپارچه حمل و نقل خودرویی تولید شد. این سرویس یک پلتفرم خدمات خانه‌محور است که از طریق تلویزیون کاربر کار می‌کند و اطلاعیه‌های (نوتیفیکیشن‌های) فوری‌ را درباره وضعیت خودرو و بروز مشکلات احتمالی شامل وضعیت شارژ باتری، باز ماندن یکی از درب‌ها و یا وقوع تصادف فراهم می‌کند.

سرویس MyCar Alarm ال‌جی با استفاده از فناوری اینترنت اشیاء (IoT)، بر روی سرویس‌های نوتیفیکیشن-محور موجود در گوشی‌های هوشمند گسترش می‌یابد و به راحتی نوتیفیکیشن‌ها را بر صفحه نمایش تلویزیون‌ها نمایش می‌دهد و کاربران می‌توانند در حین لذت بردن از تماشای محتوای مورد علاقه خود در خانه آن‌ها را مشاهده کنند. به علاوه، این خدمات شامل مجموعه گسترده‌ای از اطلاعات و خدمات مربوط به خودرو شامل ارتباط خانه‌وخودرو به منظور نظارت بر خودرو با قابلیت تغییر تنظیمات است. با این قابلیت راننده خودرو می‌تواند انتخاب کند که پیام‌های مربوط به خودرو در حالی که اعضای خانواده در حال تماشای تلویزیون هستند بر روی صفحه نمایش داده شود یا خیر. خدمات سرویس MyCar Alarm ال‌جی می‌تواند اخبار و محتواهای دیگری را نیز با توجه به سلیقه شخصی کاربران برایشان ارسال کند. تبلیغ‌ها و اخبار به بازار آمدن خودروهای جدید نمونه‌هایی از این گونه محتواها هستند.

امروزه رانندگان می‌خواهند اگر خودروی آن‌ها مشکل و نیاز به تعمیر و نگهداری دارد هر چه زودتر از آن اطلاع یابند و تولیدکنندگان خودرو نیز می‌خواهند محتواهای مرتبط با حیطه‌ کاری خود نظیر مدل‌های جدید خودرو، توضیح قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها و خدمات عضویت را برای مشتریان خود فراهم کنند. کاربران می‌توانند به خدمات خودرویی ال‌جی از طریق تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مجهز به پلتفرم webOS 23 این شرکت و از طریق تلویزیون‌ها و ست آپ باکس‌هایی که از سیستم Android OS پشتیبانی می‌کنند دسترسی داشته باشند.

ال‌جی قصد دارد دامنه خدماتی را که از طریق LG MyCar Alarm  ارائه می‌دهد با همکاری با تأمین‌کنندگان متعدد پلتفرم‌ها گسترش داده و با افزودن خدمات حمل و نقل مختلف مانند مسیریابی، جعبه سیاه و ارسال مرسولات رفاه بیشتری را برای کاربران فراهم کند.

Eun Seok-hyun مدیرعامل شرکت راه‌کارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی:”با ورود به دوران ارتباطات پیشرفته، صنعت خودروسازی در جستجوی راه‌هایی است که برای مشتریان خود اطلاعات و رفاه بیشتری فراهم کند. سرویس MyCar Alarm  ال‌جی از تخصص گسترده طراحی تجربه کاربری‌ برای پاسخ فعالانه به نیازهای خودروسازان و کاربران خودرو استفاده می‌کند. ما اطمینان داریم که نوآوری‌های ما تجربه کاربری مشتریانمان را در زمینه حمل و نقل ارتقاء خواهد داد و مورد استقبال خودروسازان نیز قرار خواهد گرفت.”

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟