اخبار لوازم خانگی

مزایای فین طلایی در کولر گازی پاکشوما

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گلد فین و یا همان فین طلایی نقش مهمی در عملکرد سیستم کولر گازی ایفا می کند و ...

یاسمن داودیان | 12 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گلد فین و یا همان فین طلایی نقش مهمی در عملکرد سیستم کولر گازی ایفا می کند و از اجزای مهم و اساسی دستگاه تهویه هوای مطبوع شناخته می شود. از آنجایی که شرکت پاکشوما در تولید محصولات با کیفیت پیشرو بوده در ادامه قصد داریم به معرفی مزایای فین طلایی در کولر گازی پاکشوما بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین محل نصب کولر گازی کجاست/ نکات مهم در نصب کولر گازی به همراه فیلم

فین طلایی مانند پوششی بر روی کویل های کندانسور قرار می گیردتا در برابر آسیب ها از قسمت خارجی دستگاه محافظت کند. این پوشش اجازه جمع شدن نمک های اسیدی و رطوبت را به سیم نداده و از زنگ زدگی آن نیز جلوگیری می کند.

به عبارت دیگر فین طلایی در برابر آسیب های خارجی که به دلیل تجمع آب رخ می دهد از کویل های کندانسور محافظت کرده و به دنبال آن طول عمر و کارایی کلی کولر گازی را افزایش می دهد.

مزایای فین طلایی در کولر گازی پاکشوما

مزایای فین طلایی در کولر گازی پاکشوما به طور کلی عبارت اند از:

  1. از تجمع و انباشته شدن رسوبات نمک و اسید جلوگیری می کند.
  2. از کویل های کندانسور در مقابل زنگ زدگی و همچنین گرد غبار محافظت می کند.
  3. با توجه به مقاومت مس در برابر خوردگی و هدایت حرارت، گلد فین یکی از بهترین گزینه ها برای مناطق شمالی و گرمسیر کشور می باشد.
  4. سیستم گلد فین کارایی و طول عمر سیستم کولر گازی را افزایش می دهد.

در صورتی که کندانسور دستگاه کارکرد مناسب داشته باشد به خوبی گاز مبرد را انتقال می دهد، علاوه بر افزایش طول عمر کمپرسور، کاهش مصرف برق را نیز به وجود می آورد. از این رو کندانسور دارای فین طلایی یکی از فاکتورهای مهم جهت نگهداری از سیستم سرمایشی کولر گازی به شمار می رود و انتخاب کولر گازی بر پایه این ویژگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشخصات کولر گازی پاکشوما

پاکشوما یکی از برندهای معتبر ایرانی است که با تولید ماشین لباسشویی پا به عرصه لوازم خانگی گذاشت و با همت و تلاش خود توانست در تولید انواع محصولات از جمله کولر گازی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و … فعالیت کند. در جدول زیر مشخصات کولر گازی پاکشوما گرد اوری شده است.

نام کالامشخصاتقیمت

کولر گازی پاکشوما

مدل MRC-30C

·        دارای فین طلایی در قسمت کندانسور

·        قابل کارکرد تا دمای 67 درجه سانتی گراد

·        مجهز به سیستم Powerful Cooling

·        امکان پرتاب سه بعدی باد وجود دارد

·        میزان پرتاب باد تا 12 متر

·        مجهز به سیستم تشخیص نشت مبرد

·        دارای کمپرسور پیستونی KK با ضمانت 5 ساله

·        گاز مبرد R410

35،000،000 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟