فناوری

مروری بر ویژگی‌های ایربادهای TONE Free FP9 ال‎‌جی که آن را از سایر ایربادها متمایز می‌کند

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایرباد ال‌جی مدل TONE Free FP9  که نسل جدید ایرباد TONE Free FN7 ال‌جی محسوب می‌شود ...

نفیسه رحیمی | 11 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ایرباد ال‌جی مدل TONE Free FP9  که نسل جدید ایرباد TONE Free FN7 ال‌جی محسوب می‌شود به‌روزرسانی‌های بسیار زیادی داشته‌است. این به‌روزرسانی‌ها در زمینه‌های طراحی، آکوستیک، اتصال، ویژگی‌ها و دوام باتری اعمال شده‌اند.

ایربادهای وایرلس TONE Free FP9 ال‌جی یک محصول جدید از سری لوازم صوتی ال‌جی است. این محصول نیز مانند مدل‌های قبل از خود از ویژگی حذف نویز فعال(Active Noise Cancellation) و فن‌آوری UVnano در کیف شارژر استفاده کرده و از صدای فضایی نیز پشتیبانی می‌کند.

استفاده از  ایرباد Tone Free FP9 ال‌جی چه حسی دارد؟

ایرباد Tone Free FP9  ال‌جی با توجه به قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دارد، گزینه‌ی بسیار جذابی است. این ایربادها مانند سایر ایربادهای وایرلس یک کیف شارژر به همراه دارند اما ویژگی‌های بیشتری در کیف شارژر وجود دارد که تنها توسط ال‌جی ارائه می‌شود که باعث می‌شود در هر بار استفاده حس نو بودن دستگاه را داشته باشید.

یکی از این ویژگی‌ها استفاده از فناوری UVnano است که قادر به حذف 99.9٪ از باکتری‌ها است. در صورتی که ایربادهای خود را با الکل تمیز می‌کنید، ممکن است به قسمت توری دستگاه آسیب بزنید. با TONE Free تنها کافیست ایربادهای خود را در کیف شارژ قرار دهید تا فناوری UVnano در عرض 5 دقیقه ٪99.9 باکتری‌ها را از بین ببرد. این محصول با سه سایز مختلف ژل گوش Medical-Grade ارائه می‌شود که کاربر می‌تواند مناسب با گوش خود یکی از آن‌ها را انتخاب نماید.

این ایرباد طراحی‌ای شبیه به آب‌نبات چوبی دارد که قطعات الکترونیک، درایورها و میکروفون‌ها را در بر می‌گیرد. وزن هر یک از ایرفون‌ها 2/5 گرم است که ممکن است کمی برای گوش شما سنگین باشد اما این محصول بیرون زدگی زیادی از گوش ندارد و به در گوش ثابت می‌ماند.

قابلیت plug and wireless  در ایرباد Tone Free FP9 چه کاربردی دارد؟

جالب‌ترین ویژگی افزوده شده به ایرباد ال‌جی ویژگی ” plug and wireless” است. با این ویژگی شما می‌توانید کیف شارژر را به یک پورت  USB یا jack  TRS وصل کرده و از آن به عنوان فرستنده یا دانگل بلوتوث برای ایرباد خود استفاده کنید. این ویژگی‌ای عالی است که در فضای وایرلس برای مدت زیادی به آن بی‌توجهی شده است. اکثر ایرفون‌های وایرلس نمی‌توانند به دستگاه‌های فاقد آنتن بلوتوث وصل شوند که این امر باعث می‌شود شما در استفاده از دستگاه‌های قدیمی‌تر و یا در هواپیما دچار مشکل شوید، اما ال‌جی با ارائه قابلیت کاربردی  plug and wireless در ایربادهای خود، این مشکل را برای کاربران برطرف کرده‌است.

قابلیت Active Noise Cancellation در ایرباد FP9 چقدر موثر است؟

به طور کلی ویژگی حذف نویز فعال  ایرباد Tone Free FP9 ال‌جی، بسیار خوب  ارزیابی شده‌است. قابلیت پیشرفته حذف نویز فعال از ورود صداهای خارجی جلوگیری می‌کند. درایور پیشرفته، قادر به آشکارسازی و حذف کارآمد نویز و ایجاد تجربه‌ی صدای با کیفیت است که به شما امکان می‌دهد تا به طور کامل درآنچه که گوش می‌دهید، غوطه‌ور شوید. اما این امر بستگی به این دارد که شما بتوانید ایربادها را به خوبی در گوش خود فیکس کنید. این محصول به خوبی از گوش شما در برابر سر‌ و صداهای با فرکانس بالا محافظت می‌کند و در فرکانس غالب موسیقی‌ها فابلیت حذف نویز سر و صدای محیط را 50 الی 70 درصد کاهش می‌دهد که عدد قابل قبولی است. این محصول برای مسافران و سایر افرادی که به دنبال کم کردن سر و صدای محیط اطرافشان هستند همراه بسیار خوبی است.

 ال‌جی به چه صورت است؟ Tone Free FP9 کنترل ایرباد

در قسمت پشتی این ایربادها کنترل‌های لمسی قرار دارد که کنترل‌های پایه مانند پخش موسیقی، کم و زیاد کردن صدا حالت حذف نویز و حالت شفاف (Transparency mode) که باعث می‌شود بدون خارج کردن ایرباد از گوش خود صداهای بیرون را بشنوید، از طریق آن‌ها در دسترس هستند.

آیا ایرباد Tone Free FP9 ال‌جی ضد آب است؟

این ایرباد دارای ضریب  IPX4 است که باعث می‌شود میزان قابل قبولی از رطوبت را مانند عرق کردن هنگام ورزش بدون آسیب دیدن تحمل کند.

آیا استفاده از اپلیکیشن Tone Free app  برای استفاده از ایرباد Tone Free FP9  ال‌جی ضروری است؟

کاربران بدون استفاده از اپلیکیشن Tone Free به راحتی می‌توانند از ایرباد ال‌جی خود استفاده کنند، اما قابلیت‌هایی نظیر به‌روزرسانی‌ها، دسترسی به صدای فضایی(Spatial audio)، تنظیمات صفحه لمسی، قابلیت “find my earbud”، تنظیمات ANC و برخی از راهنماهای کاربری ایرباد Tone Free FP9 ال‌جی تنها در صورت نصب اپلیکیشن Tone Free قابل استفاده است.

آیا  ایرباد Tone Free FP9 ال‌جی برای تماس‌های تلفنی مناسب است؟

ایرباد Tone Free FP9 ال‌جی قابلیت استفاده برای تماس صوتی را دارد. کیفیت میکروفون مانند سایر ایربادها است، اما چیزی که این محصول را در این زمینه متمایز می‌کند قابلیت فوق‌العاده آن در حذف نویزهای ایجاد شده بر اثر باد است. اگر در منطقه بادگیری زندگی می‌کنید شک نداشته باشید که این محصول برای شما عالی است. برای درک بهتر می‌توانید نمونه‌های فایل صوتی تماس‌های این ایرباد را با سایر ایربادها مقایسه کنید.

دوام باتری ایرباد Tone Free FP9 ال‌جی چقدر است؟

به گفته ال‌جی، کاربران می‌توانند پس از هربار شارژ کامل ایرباد Tone Free FP9 تا 24 ساعت قابلیت پخش دارد. 10 ساعت با شارژ خود ایرباد و 14 ساعت با شارژ اضافی از کیف شارژ. همچنین Tone Free FP9 با تنها 5 دقیقه شارژ قابلیت ین ساعت پخش دارد.

نحوه اتصال ایرباد Tone Free FP9 ال‌جی

ایرباد Tone Free FP9 ال‌جی  از طریق بلوتوث 5.2، با استفاده از  SBC و AAC به منبع خود وصل می‌شود. اگر به دنبال گزینه‌های دارای نرخ بیت بالاتر هستید این محصول مناسب شما نیست اما خوشبختانه دستگاه‌های بلوتوث در سال‌های اخیر آنقدر پیشرفت کرده‌اند که جای هیچ نگرانی در مورد آن وجود ندارد. به طور کلی این کدک‌ها کاملاً بی نقص کار می‌کنند اما بسته به شرایط، مانند فاصله بسیار طولانی، ممکن است اختلالاتی در صدا بوجود آید. وابسته به کدک انتخابی شما (و یا کدک حالت پیش‌فرض تلفن همراهتان) ممکن است با اندکی تأخیر در صدا مواجه شوید اما این تأخیر در تمام هدست‌های وایرلس اتفاق می‌افتد. با کدک SBC تأخیر 42/0 ثانیه را تجربه می‌کنیم چیزی که از سطح معمول بسیار کمتر است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟