ارزش لوازم خانگی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

کشف بیش از ۲۷۰۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق از یک پارکینگ طبقاتی در تهران

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف هشت دستگاه خودروی شوتی و کشف ۵۲ میلیارد ...

نفیسه رحیمی | 11 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف هشت دستگاه خودروی شوتی و کشف ۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

 سرهنگ هدایت بهرامی دراین‌باره گفت: با اقدامات انجام شده ازسوی کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس تهران، یک باب پارکینگ طبقاتی در محدوده  خیابان صابوئیان تهران که محل تردد خودروهای شوتی بود، مورد شناسایی قرار گرفت. رسیدگی به این پرونده در پی کسب خبری مبنی بر حضور خودروهای شوتی و  تخلیه کالای  قاچاق توسط این خودروها در پارکینگ طبقاتی مذکور در دستورکار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات اولیه، کارآگاهان از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند، گفت: در ادامه هماهنگی با مقام قضائی انجام شده و ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه  با حضور ماموران تعدادی خودروی شوتی در طبقات مختلف پارکینگ مشاهده شد، گفت:  رانندگان این خودرو در حال تخلیه و پاک سازی خودروها بودند. همچنین در بررسی‌های اولیه نیز مشخص شد تمامی کالاهای موجود فاقد بارنامه و مجوزهای گمرگی و در واقع قاچاق است.

بهرامی با بیان اینکه در این عملیات پلیسی دو هزار و ۷۰۳ دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق را دست‌کم ۵۲ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ همچنین از دستگیری متصدی پارکینگ به همراه هشت راننده خودروهای شوتی خبر داد و گفت:‌ این افراد به مقر انتظامی منتقل شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند./ایسنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟