اخبار لوازم خانگی

تامین مواد اولیه بسیار دشوار شده است/ راه‌اندازی دفتر پاکشوما در شانگهای

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما در رویداد موج نو با اشاره به وضعیت ...

بهنام وحیدی | 12 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما در رویداد موج نو با اشاره به وضعیت تولید لوازم خانگی در کشور گفت : متاسفانه در تامین مواد اولیه تولیدکنندگان لوازم خانگی دچار مشکلات عدیده شده اند با این حال برند پاکشوما به مسیر توسعه خود ادامه می‌دهد و از همین‌رو، دفتر پاکشوما در شهر شانگهای راه اندازی شده و به زودی دفتر دوم نیز آغاز به کار خواهد کرد.

مهندس اسحقی در ادامه افزود : جاروبرقی های بدون کیسه از محصولات نوآور و جدید سال ۲۰۲۳ است و شرکت پاکشوما نخستین شرکتی است که در ایران برای جاروبرقی سمینار ویژه برگزاری می کند.

وی ادامه داد: شرکت پاکشوما حدود ۴۵ سال سابقه فعالیت در بازار لوازم خانگی دارد که با رونمایی از این جاروبرقی، سبد محصولات خود را متنوع کرده است.

قائم مقام مدیرعامل پاکشوما گفت : شرکت پاکشوما در سال گذشته حدود ۶۰ هزار لباسشویی به عراق صادر کرده و از اهداف سال جدید، توسعه صادرات به کشورهای چین و روسیه است که در این راستا اقداماتی نیز صورت گرفته است.

اسحاقی در ادامه عنوان کرد: تعداد قابل توجهی از جاروبرقی سری داستین به بازار عرضه شده و با توجه استقبال بالای عموم، مرحله دوم تولید این محصول آغاز شده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و همچنین تخصیص ارز گفت: برنامه ریزی در بخش توزیع صورت گرفته اما متاسفانه تامین مواد اولیه و رکورد در بازار، مشکلاتی برای تولید کننده ایجاد کرده است.

اسحقی ادامه داد: بانک مرکزی در این خصوص جلساتی برگزار کرده و قرار است به حوزه تخصیص ارز به تولید کنندگان ورود کند و امیدواریم که با اتخاذ رویکرد اقتصادی جدید، دغدغه تولید کننده برای تامین مواد اولیه برطرف شود.

قائم مقام پاکشوما در پایان عنوان کرد: گرانی کالا در حال حاضر به دلیل مشکلات مربوط به تامین مواد اولیه است و علی رغم این موانع، پاکشوما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا چرخ تولید کشور متوقف نشود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟