اخبار لوازم خانگی

پاکشوما دارای پلتفرم تولید است/ الگو برداری پاکشوما از برترین تولیدکنندگان لوازم خانگی دنیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر بازاریابی گروه صنعتی پاکشوما در رویداد موج نو که با هدف اعلام حضور ...

بهنام وحیدی | 11 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر بازاریابی گروه صنعتی پاکشوما در رویداد موج نو که با هدف اعلام حضور قدرتمندتر برند پاکشوما در حوزه لوازم خانگی کوچک برگزار شد، گفت : تمامی شرکت‌ها معتبر لوازم خانگی در دنیا، در واقع تولیدکنندگان لوازم خانگی بزرگ هستند که در بخش تولید لوازم خانگی کوچک نیز ورود کرده اند. پاکشوما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور است که قصد دارد حضور قدرتمندتری در بازار لوازم خانگی کوچک مانند جاروبرقی ‌داشته باشد و این یک استراتژی بسیار مهم است.

نیکزاد ادامه داد : ما در تولید محصولات خود برترین برندهای لوازم خانگی جهان را الگوی خود قرار داده‌ایم و معتقدیم باید تولیدات خودرا بر پایه رضایت مشتری و فناوری روز دنیا پیش ببریم.

مدیر بازاریابی پاکشوما عنوان کرد: بر اساس تحقیقبازار صورت گرفته در حوزه بازار لوازم خانگی تقاضا برای خرید تمامی جاروبرقی های موجود در بازار ایران حدود دو میلیون دستگاه درسال است.

نیکزاد گفت : تولید این مدل و در واقع ورود پاکشوما به این حوزه، با توجه به بازار بزرگ این محصول و جذابیت آن برای عموم صورتگرفته است.

وی افزود: اعتماد به برند پاکشوما در میان مردم وجود دارد و در حال حاضر از عنوان پرفروش ترین لباسشویی و ظرفشویی برخوردارهستیم، با توجه به این که پاکشوما در حوزه لوازم خانگی بزرگ تجربه بالایی دارید، در نتیجه ورود به لوازم خانگی کوچک نظیر جاروبرقینشان از استراتژی دقیق این شرکت است.

مدیر بازاریابی پاکشوما ادامه داد: ما برای تولید جاروبرقی دو شرکت شناخته شده بوش و آاگ را سرلوحه فعالیت خود قرار داده ایم وبرخی از قطعات خود نظیر الکتروموتور را از شرکت هایی که این دو شرکت تامین کرده اند، خریداری می کنیم. در نتیجه این استراتژی،تولید جاروبرقی بدون صدا دوسلدوف است.

نیکزاد گفت: مرکز نوآوری دانش بنیان پاکشوما در نزدیکی شهر شانگهای چین قرار دارد. در واقع دفتر نوآوری پاکشوما  وظیفه طراحیصفر تا صد محصول برای تولید را  انجام بر عهده دارد چرا که ما بر این موضوع تاکید ویژه داریم که برند پاکشوما، تولیدکننده است، نهمونتاژ کار.

وی ادامه داد : پاکشوما دارای پلتفرم تولید است. این موضوع استراتژی پاکشوما است چرا که با هدف خلق ارزش و تولید محصول باکیفیت فعالیت می‌کند و بر این اصل هم پایبند خواهند ماند.

مدیر بازاریابی پاکشوما در پایان گفت: شرکت پاکشوما برای کسب سهم بیشتر از این بازار، از استراتژی قیمت گذاری نفوذی استفادهکرده و به همین دلیل جاروبرقی های خود را با قیمت اقتصادی روانه بازار می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 25 اردیبهشت 1402 در 10:03 ب.ظ

    پاکشوما که تا سال 1307 با قطعات شرکت ال حی مره جنوبی لوازم خانگی تولید و در ان سال به تنهایی 50 درصد بازار ماشین لباسشوئی کشور را در اختیار داشت هم اکنون با وارد کردن قطعات از شرکت حایر چین علاوه بر برند ایرانی پاکشوما با برندهای اروپایی تحت مالکیت حایر مانند زیروات ایتالیا و کندی ایتالیا و اورال ایتالیا و کرال ایتالیا را تولید و اخیرا جند ماهی است تولید اسپیلت و ماشین ظزفشوئی و لباسشوئی با برند کن وود انگلستان را در برخی از گروه ها تولید و در برخی گروه ها در دست تولید دارد نماینده رسمی تلوزیون های هایر چین در ایران شرکت ایران ضبط ( نمایندگی برند سونی در ایران ) است شرکت هایر با گروه صنعتی انتخاب نیز که فعالیت خود را با تولید ماشین های لباسشوئی سطلی با برند و تحت لیسانس حایر آغاز نمود کماکان همکاری دارد و لباسشوئی های حایر موجود در بازار ایران در گروه صنعتی انتخاب تولید میشود تا سال 1393 شرکت ویرپول بزرگترین تولید کننده جهانی لباسشوئی در دنیا بود از سال 1394 تا سال1396 ال جی موفق به کسب رتبه جهانی تولید لباسشوئی گردید و از ان سال شرکت حایر چین رتبه نخشت تولید لباسشوئی را دارد اگر بروشورهای برندهای تحت پوشش شرکت حایر که در شرکت پاکشوما در حال مونتاژ هستند را باهم مقایسه کنید بسیاری از محصولات کاملا مشابه اما با برندهای متفاوت به بازار عرضه میشوند در بسیاری از مقالات نام حایر بصورت هایر درج میشود با توجه به اینکه دربدو ورود این برند توسط گروه صنعتی انتخاب این برند بصورت حایر در تبلیغات درج شد و هوز هم انتخاب از این نگارش استفاده می کند با همین نگارش درج شد