خردکن های سامورایی بلانتون چه امکاناتی دارند؟
معرفی لوازم خانگی

خردکن های سامورایی بلانتون چه امکاناتی دارند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نام برند نوظهور بلانتون مطمئنا به گوشتان خورده است. این برند تازه تاسیس ...

نفیسه رحیمی | 11 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نام برند نوظهور بلانتون مطمئنا به گوشتان خورده است. این برند تازه تاسیس محصولات خود را توسط شرکت همتا صنعت با نام بلانتون روانه بازار می کند. بلانتون در حوزه های یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، فر توکار، هود، لوازم آشپزخانه از جمله خردکن، آبمیوه گیری و … فعالیت می کند. اگر قصد خرید خردکن بلانتون را داشته باشید، قطعا این سوال در ذهنتان ایجاد می شود که خردکن های سامورایی بلانتون چه امکاناتی دارند ؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به آن پاسخ دهیم.

بیشتر بدانید:

تفاوت خرد کن با غذاساز چیست؟/مشخصات انواع غذاساز و خرد کن

خرد کن ها در دو نوع دستی و برقی در بازار وجود دارند و خردکن های بلانتون از نوع برقی می باشند که مزایای بیشتری نسبت به مدل های دستی دارند، به عنوان مثال سرعت بالا، عدم نیاز به دخالت شما در فرایند خرد کردن از جمله مزایایی است که می توان به آن ها اشاره کرد.

برای اینکه به سوال خردکن های سامورایی بلانتون چه امکاناتی دارند؟ پاسخ دهیم. مدل های این برند را بررسی کردیم تا اطلاعات خوبی کسب کنید.

خرد کن سامورایی بلانتون مدل BCX-CH2202

خرد کن های سامورایی بلانتون چه امکاناتی دارند؟

خرد کن سامورایی بلانتون مدل BCX-CH2202 به شکل استوانه می باشد که بهره مندی این دستگاه از دسته بسیار محکم امکان جا به جایی و حمل و نقل آن را آسان تر می کند. همچنین وجود پایه پلاستیکی از لغزش دستگاه هنگام فعالیت، جلوگیری می کند.

گنجایش مخزن دستگاه 2 لیتر است که پاسخگوی حجم بالایی از مواد خوراکی می باشد. به دلیل وجود 4 تیغه در این دستگاه امکان خرد کردن انواع مواد غذایی از جمله گوشت، مرغ و … به وجود می اید.

این خردکن ها فضای زیادی را اشغال نمی کنند و از این نظر نسبت به سایر غذاساز ها برتری دارند. قطعات خردکن بلانتون به راحتی از هم جدا می شوند و امکان شستشوی قطعات جدا شدنی در ماشین ظرفشویی وجود دارد.

ظرفیت خرد کن2 لیتر
جنس کاسهپلی کربنات نشکن
تعداد تیغه4 عدد
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
حدکثر توان مصرفی550 وات
رنگ بندیسفید، مشکی
قیمت3،300،000 تومان

خرد کن سامورایی بلانتون مدل BCR-CH1201

خرد کن سامورایی بلانتون مدل BCR-CH1201 از موتور AC که فناوری پیشرفته تری نسبت به سایر دستگاه دارد، بهره مند است. این موتورهای طول عمر، فناوری و دوام بیشتری دارند. موتور AC توان بیشتری در برابر حرکت کردن از خود نشان می دهند وبا چرخش با سرعت ثابت عملکرد بهتری دارند.

پایه های ضد لغزش این دستگاه اجازه حرکت هنگام فعالیت به آن نمی دهد و همچنین قطعات جدا شدنی امکان شستشو این خردکن را در ماشین ظرفشویی به وجود می آورد.

 

ظرفیت خرد کن1 لیتر
جنس کاسهپیرکس
تعداد تیغه2 عدد
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
حدکثر توان مصرفی 550 وات
رنگ بندیسفید، مشکی
قیمت3،200،000 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟