اخبار لوازم خانگی

معرفی فناوری AI OptiWash ماشین‌های لباسشویی جدید سامسونگ

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که در آشپزی تعیین میزان ادویه‌هایی همچون نمک و فلفل کاری دشوار و در عین حال ...

یاسمن داودیان | 10 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که در آشپزی تعیین میزان ادویه‌هایی همچون نمک و فلفل کاری دشوار و در عین حال تعیین کننده است در شستشوی لباس با ماشین لباسشویی نیز استفاده از میزان مناسب شوینده اهمیت بسیاری دارد. در صورتی که کثیفی لباس‌ها زیاد و میزان مواد شوینده برای آن حجم از کثیفی ناکافی باشد با شست‌وشویی ناکارآمد و لباس‌هایی که هنوز کامل تمیز نشده‌اند روبرو خواهیم بود. بالعکس چنانچه مواد شوینده را بیش از حد ضرورت استفاده کرده باشیم لباس‌های شسته شده دارای سفیدک خواهند بود و ذرات پودر بعد از اتمام فرآیند شست‌وشو روی لباس ها مشهود خواهد بود.

برخلاف مواقع آشپزی که می‌توان یک راهنمای مطمئن را برای آموختن میزان دقیق نمک و فلفل روی غذا پیدا کرد اما در مورد یافتن مقدار دقیق پودر لباسشویی کمتر منبع قابل اطمینانی را می‌توان جست. چرا که مقدار تعیین شده به متغیر‌های مختلفی مثل نوع لباس‌ها، میزان چرک و کثیفی آنها، زمان شست‌و‌شو، نوع پودر و… بستگی دارد.

این چالش باعث شد تا شرکت سامسونگ در جدیدترین ماشین‌‌های لباسشویی‌ سری Bespoke خود فناوری چرخه شست‌وشوی هوش مصنوعی یا AI OptiWash را معرفی کند. سامسونگ طی سال‌های اخیر با محصولات و نوآوری‌های جدید خود تلاش کرده تا تجربه کاربری ساده و راحتی را با کمترین دغدغه ممکن برای کاربران خود فراهم کند. این نوآوری‌ها حالا به فناوری جدید AI OptiWash رسیده که تمامی موارد مورد نیاز برای یک شست‌و‌شوی کامل و باکیفیت را به طور خودکار مهیا می‌کند.

چرخه هوشمند

تصور کنید با کوهی از لباس شسته‌نشده روبرو هستید. آنقدر ذهن‌تان درگیر مسائل مختلف است که وقت و حوصله فکر کردن به موضوع جدیدی را ندارید و تنها می‌خواهید با زدن یک دکمه همه لباس‌های چرک را پس از مدتی تمیز و پاک تحویل بگیرید. برای این کار لازم است تا ماشین لباسشویی شما مثل یک دستیار فوق هوشمند خودش میزان مواد شوینده را مشخص کند، نوع برنامه انتخابی را براساس نوع لباس پیشنهاد دهد و خودش هم مقدار زمان مورد نیاز برای شست‌و‌شو را تشخیص دهد. برای انجام تمامی این کارها کافیست یکی از ماشین‌های لباسشویی جدید سری Bespoke سامسونگ را در اختیار داشته‌ باشید تا به کمک چرخه شست‌وشوی هوش مصنوعی یا AI OptiWash همه کارهای مدنظرتان را بدون نیاز به دخالت شما یا تنظیم دستی سر و سامان دهد.

به کمک چرخه شست‌وشوی هوش مصنوعی ماشین لباسشویی Bespoke سامسونگ، لباس‌ها به طور کامل و به آرامی با آب و مواد شوینده کمتر و بصورت بهینه شسته می‌شوند. این چرخه هوشمند، براساس وزن، نرمی پارچه و تیرگی آب، لباس‌ها را از نظر میزان چرک بودن بررسی و تحلیل می‌کند تا بهینه‌ترین میزان آب و مواد شوینده برای شستن لباس‌ها به کار رود.

این چرخه هوشمند، هر بار و با هر شست‌و‌شو بهتر و کارآمدتر می‌شود، زیرا با گذشت زمان، ماشین لباسشویی عادات شست‌وشوی شما را یاد می‌گیرد و چرخه‌های شست‌وشو را مطابق با ترجیحات شما تنظیم و تجربه شستن لباس‌های شما را شخصی‌تر می‌کند.

چرخه هوشمند ماشین لباسشویی Bespoke سامسونگ به سیستم Auto Dispense مجهز است که مقدار دقیقی از مواد شوینده و نرم‌کننده را وارد فرآیند شست‌وشو می‌کند. به کمک این قابلیت شما دیگر برای هر بار شست‌وشو نیازی به ریختن مواد شوینده درون محفظه ندارید و می‌توانید یک بار این محفظه را پر کنید تا به مدت یک ماه، ماشین لباسشویی به طور هوشمند از آن استفاده کند. استفاده از این فناوری، تضمین می‌کند که لباس‌های شما به طور کامل و بدون هدر رفتن مواد شوینده یا آب، تمیز می‌شوند.

ماشین‌های لباسشویی Bespoke سامسونگ با کمک فناوری‌های OptiWash و Auto Dispense، مسیر کاربران خود را برای رسیدن به بهترین برنامه شستشو ساده و راحت کرده تا شستن هر لباس و پارچه‌ای با بهترین کیفیت انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟