قاچاق لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳۳ میلیارد تومان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳۳ میلیارد تومان در ۲ ...

نهال وحیدی | 10 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳۳ میلیارد تومان در ۲ انبار جنوب استان بوشهر خبر داد.

سردار حیدر سوسنی در بوشهر، با تأکید بر تحقق شعار امسال مبنی بر کنترل تورم و رشد تولید، اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها در حمایت از تولیدکنندگان و مقابله با قاچاق استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از امنیت قابل توجهی در ابعاد گوناگون برخوردار است گفت: نیروی انتظامی در تقویت این امنیت از همکاری و مشارکت آحاد مردم همیشه در صحنه استان بوشهر قدردانی می‌کند.

رئیس پلیس استان بوشهر از رصد شبانه‌روزی در شناسایی تخلف اقتصادی از جمله قاچاق کالا خبر داد و تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی مقابله با قاچاق و شناسایی و برخورد با عوامل آن است که در این راستا طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان بوشهر مستمر و شبانه‌روزی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی 2 انبار نگهداری لوازم خانگی فاقد هر گونه اسناد معتبر قانونی و گمرکی در جنوب استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در فراجا و انتظامی شهرستان عسلویه در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز طی اقدامات اطلاعاتی، 2 انبار محل نگهداری کالای قاچاق تجمیعی شناسایی شد.

سوسنی با بیان اینکه در نگهداری کالای قاچاق در 2 انبار در عسلویه عوامل آن اقدام به انتقال کالای تجمیعی به استان‌های دیگر می‌کردند گفت: با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات انتظامی ضمن بازرسی از 2 انبار مذکور مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی قاچاق شامل کولر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و همچنین مقادیری گردو خارجی کشف و ضبط شد.

وی ارزش کالاهای کشف را 33 میلیارد تومان اعلام و خاطر نشان کرد: حسب دستور مقام قضایی 2 انبار یاد شده پلمب و پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفته است./تسنیم

انتهای پیام /

نظر شما چیست؟