جاروبرقی رباتیک
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی رباتیک دوپا معرفی شد + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جاروبرقی یکی از لوازم مهم در دنیای امروزی ما است اما با پیشرفت علم و هوش ...

امیر علی وحیدی | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جاروبرقی یکی از لوازم مهم در دنیای امروزی ما است اما با پیشرفت علم و هوش مصنوعی،  جاروبرقی های رباتیک به بازار راه پیدا کردند و جارو کشیدن را راحت تر کردند. شاید بگویید که قبلا جاروبرقی های رباتیک وجود داشتند اما در اصل فقط درسطح صاف و زمین قابل استفاده بودند اما این جاروبرقی دوپا می تواند از پله ها بالا برود. این محصول Ascender نام دارد.

جاروبرقی رباتیک Ascender

جاروبرقی رباتیک Ascender در آگوست سال 2023 روانه ی بازار می شود. این جاروبرقی زیبا با حرکت بر روی سطح صاف،  گرد و غبار و آشغال ها را جمع می کند. با توجه به اسکنری که در جاروبرقی قرار دارد پله ها را تشخیص داده و از آن بالا می رود. این محصول می تواند انقلابی در تکنولوژی هوش مصنوعی باشد زیرا محیط را به خوبی درک می کند.

اگر این محصول رو تهیه کنید می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن آن را کنترل کنید. نه تنها آشغال و گرد و غبار رو جمع می کند بلکه می تواند آب و مایعات ریخته‌شده روی سطوح را هم تمیز کند. طبق ادعای سازنده، می تواند تمامی گرد و غبار و مایعات رو به خوبی جمع کند.

وقتی پله ای را تشخیص دهد بدنه اصلی اش را به بالا حرف داده و بر روی پله می رود تا زمانی بالا می رود که به سطح صاف برسد.

قرار است این محصول با قیمت 1399 دلار در بازار عرضه شود اما در حال حاضر می توان آن را با 999 دلار پیش خرید کرد. این جاروبرقی اولین محصول شرکت Migi Robotics است، این شرکت ادعا می کند که تیم آن دارای متخصصانی از جمله گوگل، دایسون و بوستون داینامیکس است.

نظر شما چیست؟