هوش مصنوعی ال جی
اخبار لوازم خانگی

نسخه ارتقاء یافته هوش مصنوعی ال جی LG معرفی شد

نسخه ارتقا یافته هوش مصنوعی ال جی رونمایی شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این هوش مصنوعی می‌تواند در حوزه‌های مختلف مانند دستگاه‌های الکترونیکی و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار گیرد.

بهنام وحیدی | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برای اولین بار نرم افزار Exaone 2.0 ال جی در سال 2021 معرفی شده بود و حالا آنطور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد، ال جی از نسخه ارتقا یافتهExaone ۲.۰ را معرفی کرده است. هوش مصنوعی ال جی LG توانایی بسیار زیادی در درک تصاویر داشته و همچنین می‌تواند اطلاعات را به زبان کره‌ای و انگلیسی یاد بگیرد.

جالب است بدانید که نسخه جدید هوش مصنوعی ال جی LG با استفاده از حدود 45 میلیون تز و امتیاز انحصاری و البته 350 میلیون تصویر، آموزش دیده است تا به معنای واقعی شرکت ال جی را به جمع غول های فناوری در حوزه هوش مصنوعی وارد کند.

بیشتر بخوانید:

نقش هوش مصنوعی در صنعت لوازم خانگی

کمپانی کره ای ال جی به واسطه معرفی هوش مصنوعی ارتقاء یافته خود در جمع شرکت‌های بزرگ فناوری جهان قرار می‌گیرد که اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی مشابه ChatGPT شرکت OpenAI معرفی کرده است. کمپانی ال جی مدعی شده که این هوش مصنوعی دو زبانه گوی رقابت را از شرکت های  سامسونگ و هیوندای ربوده است.

بیشتر بخوانید:

10 کار جالب و خلاقانه ای که می توانید با ChatGPT انجام دهید

در همین رابطه کیونگون بائه؛ مدیر تحقیقات هوش مصنوعی ال جی در کنفرانس خبری سئول گفته است: ال جی تنهای شرکت کره ای است که موفق به ساخت یک مدل چند وجهی دو زبانه شده و آن را تجاری سازی کرده است.

عملکرد هوش مصنوعی ال جی توسط دانشمندان این کمپانی کره ای مورد بررسی قرار گرفته و در یک آزمایش به کمک نرم افزار Exaone، مکالمات بین یک کارمند مرکز تماس و یک مشتری که از مشکلات ماشین لباسشویی ال جی شکایت داشته را به صورت برخط تحلیل و بررسی کرده است. جالب است این هوش مصنوعی شعارهای جذابی برای تبلیغات آرایشی، پیشنهاد کرده است.

ال جی قصد دارد به کمک هوش مصنوعی ارتقاء یافته خود سازنده نمایشگر “ال جی دیسپلی” را توسعه دهد. بر اساس اعلام کمپانی ال جی، این نرم افزار در صنایع مختلف از جمله مراقبت بهداشتی و انرژی پاک از سال جاری عرضه شده و بعضی از ویژگی‌های آن نیز به صورت رایگان در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟