طراحی ناخن به سبک یلدا
خانم ها بخوانند!

طراحی ناخن به سبک یلدا

اگر شما هم جزو علاقه مندان طراحی ناخن به سبک یلدا هستید این مطلب رااز دست ندهید.

نهال وحیدی | 7 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شب یلدا یکی از طولانی ترین شب های سال است که از گذشته تا به امروز ایرانیان این شب را در کنار هم جشن می گیرند. جشن شب یلدا برای مردم کشور ما به معنای جمع شدن تمام افراد خانواده به همراه گرفتن فال حافظ و خوردن میوه و آجیل و… است. در این میان علاقه مندان به طراحی و دیزاین ناخن شاید بخواهند طرح هایی درباره این شب زیبا یاد بگیرند. پس اگر شما هم جزو علاقه مندان طراحی ناخن به سبک یلدا هستید این مطلب رااز دست ندهید. همچنین در این مطلب می خوانید:

  • طرح ناخن شب یلدا ساده
  • طراحی ناخن شب یلدا انار
  • طرح ناخن یلدایی جدید
  • ناخن شب یلدا دخترانه
  • طرح ناخن زمستانی
  • طرح ناخن کریسمس
بیشتر بدانید:
دکور میز شب یلدا ویژه 1402

 

ایده های جذاب برای طرح ناخن یلدایی جدید

اگر شما هم به طراحی ناخن به سبک یلدا علاقه مند هستید اما نمی دانید از چه چیز هایی ایده بگیرید پس این مطلب برای شما است. به طور کلی ایده برای طرح ناخن یک امر سلیقه ای است و اگر می خواهید یک طرح ناخن یلدایی جدید و متفاوت داشته باشید از پیشنهادات ما استفاده کنید. شما می توانید با ایده گرفتن از انواع آیتم های موجود و مرتبط به شب یلدا، ایده های جذابی را روی ناخن خودتان یا دیگران اجرا کنید. ایده های مرتبط با طراحی ناخن به سبک یلدا عبارتند از:

  • طرح ناخن شب یلدا انار

یکی از آیتم های اصلی و جذاب در سفره ی شب یلدا، انار است. شما می توانید نه تنها از طراحی دانه های انار و یا میوه انار روی ناخن های تان استفاده کنید، بلکه می توانید از رنگ آن هم ایده بگیرید. پس اگر به دنبال یک طرح جزیبا و بامزه برای ناخن شب یلدایتان هستید حتما از طرح ناخن شب یلدا انار استفاده کنید.

  • طرح ناخن شب یلدا هندوانه

یکی از جالب ترین طراحی های روی ناخن می تواند طرح روی پوست هندوانه باشد. همانطور که می دانید از دیگر آیتم های روی سفره ی شب یلدا، هندوانه است که می توانید هم از ترکیب رنگ سبز و قرمز آن ایده بگیرید و هم از خطوط روی پوست هندوانه که ترکیب چند سبز مختلف است.

  • طراحی ناخن شب یلدا ساده

اگر علاقه مند به طراحی های ساده هستید و می خواهید ناخن شما به عنوان یک طراحی ناخن شب یلدا ساده دیده شود، پیشنهاد ما به شما انجام فرنچ های ساده با ترکیبات رنگ های شب یلدا و یا لاک های ساده به رنگ قرمز، سبز،نارنجی و… است. به طور مثال شما می توانید هر انگشت را با یک رنگ لاک ساده دیزاین کنید.

به طور کلی استفاده از آیتم هایی مانند انار، هندوانه و… می تواند به عنوان پیشنهاد های ناخن شب یلدا دخترانه شناخته شود. با یک جستجوی ساده در اینترنت شما می توانید انواع طرح و رنگ های متفاوتی برای ناخن هایتان در شب یلدا پیدا کنید و با توجه به سلیقه تان سبک مورد نظرتان را بیابید. علاوه بر طراحی ناخن به سبک یلدا شما می توانید از طرح ناخن کریسمس نیز استفاده کنید زیرا رنگ های مشترکی در این دو مناسبت وجود دارد. همچنین وجود طرح و نقش های کریسمسی روی ناخن می تواند ایده های جالبی باشد.

آموزش طراحی هندوانه روی ناخن برای شب یلدا

یکی از طرح های محبوب شب یلدا می تواند طراحی هندوانه روی ناخن باشد که با توحهبه سلیقه ها و علایق هز شخص می تواند متفاوت کشیده شود. برای   طراحی هندوانه روی ناخن به سه رنگ اصلی سبز، قرمز، مشکی و سفید نیاز دارید. برای شروع ابتدا:

  • رنگ قرمز را به عنوان کاور پایه استفاده کنید‌.
  • بعد به شکل افقی روی قسمت انتهایی ناخن یک خط سفید به کمک قلمو بکشید.
  • قسمت باقی مانده ی بالای ناخن را با سبز رنگ‌ کنید.
  • به کمک رنگ‌ سیاه دانه های هندوانه را روی قسمت قرمز طراحی کنید.

روش بالا یکی از سبک های طراحی هندوانه روی ناخن است. شما می توانید با ستیر روش ها مانند کشیدن هندوانه های قاچ شده کوچک روی ناخن، چسباندن استیکر های مخصوص ناخن و…. روش های دیگر این طراحی را روی ناخن تان پیاده کنید.

آموزش طراحی انار روی ناخن برای شب یلدا

بعد از هندوانه، یکی دیگر از آیتم های محبوب در طراحی ناخن برای شب یلدا، انار است. شما با رنگ های قرمز و سفید می توانید این طراحی را انجام دهید . با توجه به سلیقه خودتان یک‌ رنگ‌ را به عنوان رنگ پایه انتخاب کنید و با کشیدن انار روی ناخن به اتمام برسانید. همچنین می توانید از استیکر و… مخصوص ناخن استفاده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟