اخبار لوازم خانگی

تفاهم نامه ال کا ایران با انجمن صنایع لوازم خانگی امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری میان سایت خبری ال کا ایران و انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در راستای ارتقای اطلاع‌رسانی و آگاهی از فعالیت‌های تولیدکنندگان امضا شد.

نفیسه رحیمی | 1 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین تشکل ملی در صنعت لوازم خانگی شناخته می شود که به منظور افزایش آگاهی در این صنعت، از امضای یک تفاهم نامه با اولین پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» خبر داد.

امضای این تفاهم‌نامه همکاری در روز چهارشنبه 9 خرداد 1403 با حضور آقای عباس هاشمی؛ دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی و فرشاد براتی؛ مدیر روابط عمومی انجمن و همچنین بهنام وحیدی؛ مدیر مسئول رسانه خبری ال کا ایران برگزار شد.

مدیر مسئول وب سایت خبری ال کا ایران از آمادگی کامل این رسانه برای انتشار مطالب مرتبط با توسعه و پیشرفت لوازم خانگی خبر داد و گفت: ال کا ایران در راستای توسعه صنعت لوازم خانگی و ارتقا سطح آگاهی در تلاش بوده و همکاری با انجمن می تواند زمینه را برای ارتباط بین تولیدکنندگان لوازم خانگی و مردم فراهم کند.

عباس هاشمی در جریان امضای این تفاهم نامه به برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی تهران اشاره کرد و گفت: این رویداد از 19 مرداد 1403 آغاز می شود و ال کا ایران به عنوان اولین رسانه صنعت لوازم خانگی، در این نمایشگاه حضور دارد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟