خانه هوشمند

ورود اینترنت اشیا به کولرگازی پاکشوما

بدون شک استفاده از اینترنت اشیا در کولرگازی پاکشوما می تواند کنترل هوشمند و ساده این دستگاه را ممکن سازد و زندگی را برای کاربران راحت تر کند.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دنیایی که در آن زندگی می کنیم با سرعت برق آسایی در حال تغییر است و امروزه مفهوم هایی مانند اینترنت اشیا و هوش مصنوعی بیشتر به گوش می خورد. چند سالی است که پای اینترنت اشیا یا همان تکنولوژی IOT به صنعت لوازم خانگی ورود کرده و شرکت پاکشوما نیز از این قافله عقب نمانده و جدیدترین کولر گازی های خود را با تجهیز به IOT و اتصال به وای فای روانه بازار می کند.

بدون شک استفاده از اینترنت اشیا در کولرگازی می تواند کنترل هوشمند و ساده این دستگاه را ممکن سازد و زندگی را برای کاربران راحت تر کند. کولرگازی سرد و گرم روتاری T1 سری BREEZE پاکشوما یکی از محصولات جدید بازار لوازم خانگی ایران است که به لطف بهره بردن از فناوری اینترنت اشیا، امکان کنترل دمای خانه را از راه دور و با کمک گوشی هوشمند فراهم کرده است.

مشخصات کولرگازی سرد و گرم روتاری T1 سری BREEZE

کولرگازی سرد و گرم روتاری T1 سری BREEZE دارای طراحی و امکانات به روز است که در ظرفیت های 9000 تا 24000 BTU /hr عرضه می شود و برحسب متراژ می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. این کولرگازی به لطف رده انرژی A، در میان مدل های کم مصرف بازار قرار می گیرد و نگرانی در خصوص هزینه های مربوط به قبض برق وجود ندارد.

قدرت و میزان پرتاب باد کولرهای گازی متفاوت است. هرچقدر میزان پرتاب باد کولر گازی بیشتر باشد، عملکرد کولر بهتر است و قدرت خنک کنندگی بیشتری دارد. میزان پرتاب باد کولر گازی سری BREEZE پاکشوما 10 متر است، یعنی باد خنک کولر تا شعاع 10 متری پرتاب می‌شود.

کولرگازی سرد و گرم روتاری T1 سری BREEZE

ظرفیت

 9000 BTU/hr, 12000 BTU/hr, 18000 BTU/hr, 24000 BTU/hr

رده انرژی

A

 

نوع آب و هوای سازگار

 معتدل و گرم

 نوع کمپرسور

 GMCC T1 Rotary Compressor

 عملکرد

 سرمایش و گرمایش

حداقل دما

 17 درجه سانتیگراد

 

حداکثر دما

 30 درجه سانتی گراد

دامنه پرتاب باد

 10 متر

مدل چرخش و نوسان هوا

 پرتاب باد سه بعدی

 گارانتی

 5 سال ضمانت کمپرسور-18 ماه قطعات فنی

شرایط نصب

 نصب رایگان همراه با لوله و اتصالات

سایر امکانات

مجهز به فناوری اینترنت اشیا؛ از این طریق شما می‌توانید از طریق اتصال پنل داخلی به وای فای و نصب اپلیکیشن اختصاصی (NET HOME PLUS) بر روی گوشی تلفن همراه

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟