فناوری

تولید بیش از 130 میلیون پنل آیفون 16 توسط ال جی و سامسونگ

ال جی و سامسونگ دیسپلی قرار است بیش از 130 میلیون پنل اولد برای آیفون های جدید تولید کنند.

نفیسه رحیمی | 4 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  ال جی و سامسونگ دیسپلی قرار است بیش از 130 میلیون پنل اولد برای آیفون های جدید تولید کنند و این در حالی است که شرکت BOE در تلاش برای به دست آوردن اعتبار از دست رفته است.

سامسونگ در سال گذشته، شرکت BOE را به رقابت ناعادلانه متهم کرد و از این برند چینی در آمریکا شکایت کرد.. BOE که یکی از شرکای تجاری اپل محسوب می‌شود و همواره رابطه‌ی پرتنشی با سامسونگ دارد.
بعد از این اقدام سامسونگ، شرکت  BOE در مقابل به دادگاه‌های چین رفت و چند پرونده علیه سامسونگ به راه انداخت. این شرکت چینی  نه‌تنها سامسونگ دیسپلی بلکه از سایر واحدهای تجاری این شرکت شکایت کرده است. BOE به عنوان یکی از تامین‌کنندگان اپل محسوب می‌شود که بنا به اطلاعات منتشر شده، پنل‌های این شرکت معمولا کیفیت بالایی ندارند و در نتیجه اپل به استفاده از پنل‌های سامسونگ و ال‌جی بیشتر تمایل دارد و حتی BOE را از لیست تامین کنندگان نمایشگرهای آیفون 15 کنار گذاشت.
براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ دیسپلی قرار است پنل های هر 4 مدل آیفون 16 را تولید کند و ال جی دیسپلی به طور انحصاری پنل های مدل های پرو را تامین می کند.
با توجه به گزارش های منتشر شده، پیش بینی می شود که تفاوت نمایشگرهای OLED  آیفون 15 Pro و آیفون 16 Pro خیلی کم باشد، اما حاشیه ها ممکن است به لطف تکنولوژی (BRS) کمی نازک تر باشند. انتظار می رود تمام خط تولید ایفون 16 در پاییز راه اندازی شود.
انتهای پیام/

نظر شما چیست؟