اخبار لوازم خانگی

آغاز جشنواره جاروبرقی دومنا به مناسبت روز ازدواج+ویدیو

جشنواره جاروبرقی و خردکن دومنا به مناسبت روز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) آغاز شد.

نفیسه رحیمی | 3 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران»،  جشنواره جاروبرقی دومنا به مناسبت روز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) آغاز شده و با خرید هر جاروبرقی  این شرکت می توانید 22 درصد تخفیف روی خردکن ها و جاروبرقی های دومنا هدیه بگیرید.

 

علاقه مندان تا عید سعید قربان (28 خرداد 1403) وقت دارند تا با شرکت در این جشنواره از تخفیف ویژه خرید خردکن بهره مند شوند. دومنا دو مدل جاروبرقی در سبد کالای خود دارد که به کیسه دار و سطلی تقسیم بندی می شوند که با خرید مدل های کیسه دار در بازه زمانی تعیین شده می توانید، 22 درصد روی خرد کن  و جاروبرقی تخفیف بگیرید.

دومنا یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی کوچک در کشور است که محصولاتی مانند اتوبخار، چای ساز، گوشتکوب برقی، ساندویچ ساز و … روانه بازار می کند. در ساخت محصولات این برند از قطعات اروپایی بهره برده اند و تمامی تولیدات با گارانتی ایده آل نگار خاورمیانه در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

برای شرکت در این جشنواره می توانید به سایت دومنا به آدرس www.domena.ir مراجعه کنید و یا خرید خود را به صورت حضوری از برندشاپ های این شرکت در سراسر کشور انجام دهید. جاروبرقی دومنا مدلDVC4021 در 4 رنگ بندی نوک مدادی، مسی، سفید و مشکی موجود است و می توانید آن را با قیمت 4 میلیون و 970 هزار تومان خریداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟