لوازم ضروری آشپزخانه تولیپس
اخبار لوازم خانگی

5 لوازم ضروری آشپزخانه تولیپس که باید بخرید

وسایل برقی از جمله مهم ترین وسایل در آشپزخانه محسوب می شوند، برای همین ما در این مطلب ۵ تا از لوازم خانگی که ارزش خرید دارند را برای شما توضیح می دهیم.

آتنا میراحمدی | 1 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری، اکثر کار و فعالیتی که ما در طول روز انجام می دهیم با برق و تکنولوژی صورت می گیرد، برای همین خرید وسایل برقی و استفاده از آن ها در دنیای امروز بسیار مهم است. وسایل برقی از جمله مهم ترین وسایل در آشپزخانه محسوب می شوند و استفاده از آن ها شما را در انجام کار ها و آشپزی بسیار کمک می کند. آشپزخانه از وسیله های کوچک و ریز تشکیل می شود و کامل کردن آن ممکن است برای برخی افراد سخت باشد که چه طور و با چه وسیله های ضروری آشپزخانه را تکمیل کنند.

تولیپس از جمله تولیدکنندگان لوازم خانگی کوچک و بزرگ است که به علت تنوع بالا در تولید محصولات محبوبیت زیادی دارد، برای همین ما در این مطلب 5 تا از لوازم خانگی های ضروری این برند که ارزش خرید دارند را برای شما توضیح می دهیم.

آون توستر تولیپس مدل OT – 3806BD

با آون توستر تولیپس مدل OT – 3806BD شما می توانید انواع غذا ها از جمله غذا های گوشتی، نان و… را گریل یا بپزید. همچنین این آون توستر مجهز به قطعه جوجه گردان است که به راحتی می توانید انواع جوجه ها را در آن گریل کنید. آون توستر 3806BD تولیپس مجهز به فن کانوکشن یا همان توزیع هوای گرم بوده که باعث می شود پخت سریع و یکنواختی داشته باشید. علاوه بر این ها این آون توستر قابلیت تنظیم درجه حرارت دارد که توسط ولوم چرخشی از 40 تا 230 درجه سانتی گراد قابل کنترل می باشد و می توانید نسبت به حجم و نوع مواد غذایی دمای مورد نیاز را به آسانی تنظیم کنید. این دستگاه دارای چند ولوم عملکردی است که از قابلیت این ولوم کنترلی می توان در جهت تنظیم آون توستر در 4 وضعیت خاموش، جوجه گردان، فن هوای گرم استفاده کرد. همچنین به کمک ولوم تایمر نیز می توانید بر حسب نوع پخت و حجم مواد غذایی زمان مناسب پخت غذا را تا 120 دقیقه با قابلیت قطع خودکار تنظیم نمایید. این آون توستر در رنگ طوسی و با قیمت ۵۶۱۵۰۰۰ تومان عرضه می شود.

مولتی کوکر RC – A442F

مولتی کوکر RC – A442F لوازم خانگی بسیار جذابی است که با وجود آن می توانید انواع خورشت، حلیم، کیک و بخار پز را بدون دردسر انجام دهید. یکی از ویژگی های خاص این محصول داشتن سبد سرخ کن است که با وجود آن می توانید انواع غذا ها را در آن سرخ کنید. همچنین این محصول دارای قابلیت پیش تنظیم است که می توانید زمان شروع پخت را به دلخواه تعیین کنید که حتی بدون حضور شما در منزل محصول به طور خودکار شروع به کار کند. این محصول در رنگ سفید و با قیمت 4,820,000 تولید و عرضه می شود.

پلوپز تولیپس مدل RC – 440 – 8 S

پلوپز تولیپس مدل RC – 440 – 8 از آن دسته لوازم خانگی است که وجود آن در هر خانه ای از واجبات است. این پلوپز دارای سه نوع ته دیگ، گرم نگهدارنده، آرام پز و بخارپز است که با استفاده از دکمه‌هایی که در جلوی آن قرار گرفته است، می توانید انتخاب کنید. همچین این پلوپز دارای تایمر است که می توانید با آن تایم پخت غذا خود را تنظیم کنید. ظرفیت این پلوپز برابر با 1،8 لیتر است که برای تهیه غذای 8 نفر کافی است. پلوپز تولیپس مدل RC – 440 – 8 S در سه رنگ مشکی، آبی و زرد و با قیمت 2,236,000 تولید و عرضه می شود.

غذاساز تولیپس مدل FP-A460

غذاساز تولیپس مدل FP-A460 غذاسازی منحصر به فرد است که دارای 12 عملکرد می باشد. همچنین این غذاساز از تنظیم سرعت 5 گانه بهره می برد. ظرفیت آسیاب ابن دستگاه 50 گرم و ظرفیت پارچ 1.5 لیتر می باشد. از مزایای خاص این محصول می توان به داشتن موتوری کم صدا، طراحی منحصر به فرد و حرکت دورانی و عمودی همزن اشاره کرد. این غذاساز در رنگ طوسی و با قیمت 4,507,000 عرضه و تولید می شود.

چای ساز تولیپس مدل TM – 451SG

چای ساز تولیپس مدل TM – 451SG دارای کتری استیل با ظرفیت 1.7 لیتری و قوری شیشه‌ای با ظرفیت 1 لیتری است. این کتری بدون سیم است و کفی آن قابلیت چرخش 360 درجه ای دارد. در زیر این کفی محفظه‌‌ ای برای نگهداری سیم‌ برق تعبیه‌ شده است که کارکرد دستگاه را آسان کرده و به طو‌ل‌عمر سلامت سیم‌برق می‌افزاید. این چای ساز در رنگ مشکی و با قیمت 3,926,000 تولید و عرضه می شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما چیست؟