باربیکیو هوشمندOrigin-580؛ طعم خوش کباب با چاشنی تکنولوژی!
خانه هوشمند

باربیکیو هوشمندOrigin-580؛ طعم خوش کباب با چاشنی تکنولوژی!

گریل Brisk It's Origin به لطف استفاده از هوش مصنوعی می تواند انواع مواد غذایی را با کیفیت بالا تهیه کرده و نیاز نیست که تمام وقت خود را برای پخت غذا بگذارید.

نفیسه رحیمی | 1 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  فصل سفر و برگزاری مهمانی فرا رسیده و تهیه غذا در گریل پلت هوشمند می تواند لذت در کنار هم بودن را دو چندان کند.  گریل Brisk It’s Origin به لطف استفاده از هوش مصنوعی می تواند انواع مواد غذایی را با کیفیت بالا تهیه کرده و نیاز نیست که تمام وقت خود را برای پخت غذا بگذارید.

باربیکیو Brisk It’s Origin به هوش مصنوعی مجهز شده و با کنترل دما می تواند غذا ها را بپزد و دیگر نگرانی بابت سوختن غذا وجود ندارد. مطمئنا افراد در مسافرت یا میهمانی تمایل ندارند تمام وقت خود را در کنار باربیکیو باشند و بیشتر دوست دارند تا از زمان خود برای کنار هم بودن استفاده کنند.

باربیکیو هوشمندOrigin-580؛ طعم خوش کباب با چاشنی تکنولوژی!

برای استفاده از این دستگاه هوشمند و کباب کردن گوشت فقط کافی است که یک دکمه را فشار داده و با خیالی راحت به میهمانان خود برسید. یکی از قابلیت های ویژه این محصولف کنترل از راه دو آن است که با کمک یک اپلیکیشن به راحتی می توانید روند پخت را از راه دور کنترل کرده و حتی تنظیمات مربوط را انجام دهید. برای راه اندازی این باربیکیو می توانید از پلت های چوبی بهره برده و در نهایت از طعم دودی و کبابی غذاها نهایت لذت را ببرید.

گریل Origin-580  به اندازه کافی بزرگ است و به راحتی می توانید تکه های بزرگ مرغ و گوشت را در ان قرار دهید اگرچه نسخه بزرگتر این باربیکیو نیز تولید شده و با عنوان  Origin-940 شناخته می شود. گریل Origin-580 را در حال حاضر می توان با پرداخت 699 دلار خریداری کرد.این باربیکیو ساخت Brisk It در ابعاد 46*46.8*26 اینچی موجود است و در حال حاضر امکان خرید آن در رنگ مشکی وجود دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟