اخبار لوازم خانگی

قیمت تلویزیون هواوی ویژن پرو S5 مشخص شد

مشخصات و قیمت تلویزیون هواوی ویژن پرو S5 مشخص شد که در ماه جاری به فروش می رسد.

نفیسه رحیمی | 5 ساعت قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون هواوی ویژن پرو S5 در ماه جاری روانه بازار می شود و نسخه ویژن S5 در آوریل سال گذشته در اختیار مشتریان قرار گرفت. این محصول قرار است در سه سایز و با قیمت پایه 1500 دلار به فروش برسد.

براساس اطلاعات منتشر شده، قیمت این محصول همانند Vision S3 Pro خواهد بود و قیمت های پیشنهادی برای گزینه های 65، 75 و 86  اینچی می تواند 5999،  7999 و 10999 یوان باشد. عملکرد ریموت کنترل Lingxi و اسپیکرهای این سری جدید بهبود پیدا کردند.

تلویزیون های Vision S3 Pro در سه سایز 65، 75 و 86 اینچی موجود هستند و به پردازنده دو هسته ای مجهز شده اند.Vision S3 Pro همچنین دارای یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی است که می تواند حرکت بدن انسان را تشخیص دهد و تعدادی از ویژگی های جالب و مفید را بر اساس قابلیت ها پیاده سازی کند.

اطلاعاتی در مورد مشخصات Vision S5 Pro تاکنون منتشر نشده اما چیپست S3 Pro  دارای هسته های Cortex A73 بوده و به سرعت ساعت (clock speed ) 1.5 گیگاهرتز می رسد.چیپست داخل Vision S3 Pro همچنین دارای یک واحد مستقل NPU به نام تراشه AI Vision است که قدرت محاسباتی AI 1.0TOPS را ارائه می دهد. در نهایت باید گفت که برخی از ویژگی های هوش مصنوعی در Vision S5 Pro نیز دیده می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟