اخبار لوازم خانگی

ارائه پشتیبانی فنی تا 10 سال پس از خرید لوازم خانگی میکس پلاس+ویدیو

میکس پلاس یکی از تولیدکنندکان لوازم خانگی ایرانی است که محصولات خود را با گارانتی گروه کوروش صنعت آذین ارائه می دهد.

نفیسه رحیمی | 3 روز قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  میکس پلاس یکی از تولیدکنندکان لوازم خانگی ایرانی است که محصولات خود را با گارانتی گروه کوروش صنعت آذین ارائه می دهد. در بازاری که با وفور کالای تقلبی و قاچاق مواجه هستیم، خرید محصولی با گارانتی و خدمات پس از فروش در اولویت قرار دارد و این اطمینان را به مشتری می دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، نگرانی نداشته باشد.

محمد مهدی دولتشاهی؛ مدیر امور مشتریان گروه کوروش صنعت آذین در خصوص گارانتی برند میکس پلاس گفت:خدمات پس از فروش این برند  شامل نصب، راه اندازی، آموزش می شود که مشتریان می توانند تا دو سال به صورت کاملا رایگان از خدمات گارانتی بهره ببرند.

وی ادامه داد: از طرفی مشتریان می توانند تا 10 سال پس از خرید محصولات میکس پلاس از خدمات پشتیبانی فنی استفاده کنند که از جمله می توان به سرویس های دوره ای، تامین قطعات، تعمیرات و … اشاره کرد.

مدیر امور مشتریان گروه کوروش صنعت آذین افزود: خدمات گروه کوروش صنعت آذین به مشتریان قبل از خرید شروع و تا 10 سال پس از خرید ادامه دارد. مشتریان می توانند از کارشناسان شرکت قبل از خرید محصول مشورت بگیرند و حتی اگر بخواهند مکان محصول را تغییر دهند، می توانند از متخصصین میکس پلاس کمک بگیرند.

میکس پلاس یکی از برندهای فعال در بازار لوازم خانگی است که سبد کالای آن شامل انواع گاز رومیزی، سینک، هود و فرتوکار می شود و تمامی محصولات دارای گارانتی معتبر هستند. برای ارتباط با خدمات پس از فروش میکس پلاس می توانید به سایت این شرکت به آدرس https://mixplus.co/ مراجعه کنید یا با شماره های 02174905 تماس بگیرید.

با توجه به اهمیت ایمنی محصولاتی مانند گاز و فر، پیشنهاد می شود که سراغ محصولاتی بروید که از خدمات پس از فروش برخوردار و از طرفی با استانداردهای ایمنی تولیدشوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟