سفارشی سازی لوازم خانگی سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

سفارشی سازی لوازم خانگی سامسونگ با توجه به شرایط کرونا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ در حال تلاش برای یافتن راه حل هایی جهت مقابله با تغییرات سبک زندگی ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ در حال تلاش برای یافتن راه حل هایی جهت مقابله با تغییرات سبک زندگی مصرف کنندگان بوده که با شیوع کووید-19 ظاهر شده است. این شركت در حال حاضر قصد دارد با سفارشی سازی لوازم خانگی سامسونگ به یك برند سبک زندگی (Lifestyle) تبدیل شود.

سفارشی سازی لوازم خانگی سامسونگ در شرایط کرونا چگونه خواهد بود؟

غول فناوری کره جنوبی تمامی استراتژیک های خود را در دوران شیوع ویروس کرونا به صورت همه جانبه مورد آزمایش و بررسی قرار داده، زیرا کاربران و مصرف کنندگان سعی دارند خود و خانواده هایشان را در برابر این ویروس سالم و ایمن نگهدارند. آمدن ویروس منحوس کرونا بسیاری از افراد را مجبور به تغییر طرز فکر، بیشتر ماندن در خانه، تغییر شیوه کار و اولویت بندی کارها کرده است.

لی جائه سئونگ رئیس تجارت لوازم خانگی سامسونگ، در رابطه با تصمیم جدید کمپانی ادعا کرد: “این شرکت استراتژیک خود را برای دسته جدیدی از لوازم دیجیتالی تنظیم می کند و فراتر از تولید لوازم خانگی می رود. همچنین قصد دارد به یک برند سبک زندگی که بسیار مشتری مدار است، تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به قابلیت های کاربردی لوازم خانگی سامسونگ

این روزها افراد فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند و به دنبال حفظ آرامش و سلامتی خود در محیط های خانه، بیرون و محل کار هستند. با توجه به شرایط موجود سامسونگ اشاره کرد که برای سفارشی سازی لوازم خانگی جدید خود از یک برنامه تحت عنوان Project Prism استفاده می کند و قصد دارد تا سال آینده لوازم خانگی بیشتری در راستای کمک به افراد جهت زندگی راحت تر روانه بازار کند.

افراد می توانند سبک زندگی خود و رنگ، طرح، مواد و اشکال لوازم خانگی خود را به دلخواه انتخاب کنند. همچنین سامسونگ یخچال فریزر و ماشین لباسشویی خود را تحت عنوان Project Prism راه اندازی کرده است. این شرکت محصولات جدید لوازم خانگی خود را با جدیدترین قابلیت ها از جمله هوش مصنوعی، خانه هوشمند و اینترنت اشیا به روز رسانی می کند تا تجربه های بهتر و جدیدتری را با وجود بیماری کرونا ویروس به کاربران و مصرف کنندگان خود ارائه دهد.

جالب است بدانید:

محصولات جدید سامسونگ و ال جی روانه بازار می شوند

برنامه اسمارت تینگز چیست؟

کمپانی سامسونگ، این برند کره ای هوش مصنوعی AI را از طریق دستیار صوتی دیجیتال بیکسبی (bixby) با لوازم خانگی مدرن و هوشمند خود متصل می کند. این شرکت اعلام کرده که در آینده ای نزدیک، همه دستگاه های اینترنت اشیا خود را تحت پوشش اپلیکیشن SmartThings قرار می دهد. ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که برنامه اسمارت تینگز چیست؟ در ادامه این بخش شما را با این اپلیکیشن سامسونگ بیشتر آشنا می کنیم.

برنامه اسمارت تینگز می تواند کنترل انواع دستگاه های هوشمند را در یک رابط کاربری برای مصرف کنندگانش فراهم کند. با توجه به این قابلیت، مدیریت همه جوانب زندگی اینترنتی کاربران در خانه، محل کار و غیره به شکلی ساده انجام خواهد شد. هدف سامسونگ از طراحی این اپلیکیشن حذف پیچیدگی انجام امور مختلف در زندگی روزمره افراد بوده که این کار با تسهیل تعامل میان دستگاه ‌های مختلف مجهز به اینترنت اشیا در خانه کاربران انجام می ‌شود. نسخه جدید برنامه اسمارت تینگز قابلیت‌ های قبلی این اپلیکیشن را با برنامه های دیگر سامسونگ در زمینه اینترنت اشیا مانند اسمارت هوم، سامسونگ کانکت و اسمارت ویو ترکیب شده و تجربه ای جدید از تمامی دستگاه های سازگار با اسمارت تینگز را برای کاربران ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:

دستگاه تصفیه هوا جدید سامسونگ عرضه شد

نحوه کار با smart things

اگر کاربر محصولات هوشمند سامسونگ هستید ولی نحوه کار با Smart Things را بلد نیستید نگران نباشید شما می توانید با کمک Samsung Account به راحتی تنظیمات مرتبط به این برنامه را انجام دهید. زمانی که اپلیکیشن SmartThings را نصب کنید، برنامه به صورت خودکار دستگاه های سازگار را پیدا می کند.

برای راه اندازی اپلیکیشن SmartThings ابتدا باید لوازم خانگی تان (برای مثال تلویزیون هوشمند ) را با گوشی هوشمندتان مچ کنید و سپس دستگاه های هوشمند به صورت خودکار به تلویزیون متصل می شوند. در مرحله دوم گوشی هوشمند اطلاعات خود را از طریق وای فای بر روی صفحه نمایش تلویزیون به اشتراک می گذارد. اگر از قبل حساب سامسونگ ایجاد کرده باشید دیگر نیازی به نصب حساب مخصوص سامسونگ بر روی گوشی نیست زیرا به صورت خودکار محتوا به تلویزیون منتقل می شود. هر نوع اپلیکیشنی که می خواهید بر روی تلویزیون قرار گرفته شود را از روی گوشی هوشمند انتخاب نمایید و سپس بر روی اسمارت هاب کپی کنید. در نهایت برنامه به صورت خودکار وارد سیستم می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟