اخبار لوازم خانگی

انبارهای نگهداری لوازم خانگی قاچاق در اراک کشف شد

ال کا ایران : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کشف دو انبار لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 232 میلیون ریال شدند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ نورالدین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به کشف دو انبار لوازم خانگی قاچاق اظهار داشت: مبارزه با انواع کالاهای قاچاق در دستور کار پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان قرار داشته و در این راستا موفق به کشف دو انبار لوازم خانگی قاچاق در اراک شدند.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این استان از فعالیت یک نفر در زمینه تهیه و فروش لوازم خانگی قاچاق در شهرستان اراک مطلع شدند و تحقیقات بیشتر برای دستگیر کردن فرد خاطی آغاز شد.

رئیس پلیس‌آگاهی فرماندهی‌انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: پس‌از تحقیقات‌و به دست آوردن اطلاعات دقیق محل یک انبار کالاهای قاچاق مورد شناسایی قرار گرفت و با حکم مورد بازرسی قرار گرفت.

سرهنگ حسینی با اشاره به کالاهای کشف شده خاطرنشان کرد: 7 دستگاه ماکروفر، 26 دستگاه جاروبرقی، 10 دستگاه کولر گازی، 18 عدد موتور و پنل کولر گازی، 3 دستگاه یخچال 32 فوت، 43دستگاه تستر، 19 دستگاه قهوه جوش، 10 دستگاه آبمیوه گیری، 11 دستگاه ماشین ظرفشویی، 3 دستگاه تخم مرغ پز، یک دستگاه چای‌ساز و 4 دستگاه چرخ گوشت، کشف شد که همگی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی بودند.

وی بیان کرد: کالاهای کشف دارای ارزش تقریبی یک میلیارد و 232 میلیون ریال است، کالای قاچاق به هر میزان به ضربه‌ای به اقتصاد محسوب شده و مبادی ورودی آن باید مسدود شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: دومین انبار کالای قاچاق، مواد خوراکی بود و ماموران پلیس، بامشاهده تحرکات مشکوک  فردی که در کنار انبار مکشوفه نخست، فرد مورد نظر را تحت نظر قرار دارند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: با تحت نظر قرار گرفتن فرد متهم، پلیس از قاچاق بودن کالای انبار شده مطمئن و با حکم قضائی انبار را مورد بازرسی قرار دادند که 56 حلب روغن زیتون قاچاق به ارزش 182 میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: توزیع کالای قاچاق و ممنوعه توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، خلاف قانون است و همشهریان با مشارکت در طرح‎های پلیس می‎توانند مانع فعالیت این افراد شوند و هرگونه فعالیت خلاف را گزارش دهند.

نظر شما چیست؟